Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Vauvakuume, synnytys ja taaperot
Turvotus, miä avuksi???
27.11.2011 |
Mun jalat on ihan järkyttävän turvoksissa. Nilkan kohdalta jalka on kaksi kertaa normaalin paksuinen. Odotan kolmatta lastani, aikaisemmissa raskauksissa turvotusta ei ole ollut juuri ollenkaan. Laskettu aika on huomenna :)
Olen yrittänyt pitää jalkoja mahdollisimman paljon koholla ja juoda riittävästi. Ei tunnu auttavan. Onko kenelläkään kokemusta vastaavasta??? Mikä auttaisi. Se varmasti auttaa kun saa vaavin ulos, mutta kun ei se anna merkkiäkäänm ulos tulosta :)
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Vauvakuume, synnytys ja taaperot
Hei! Voin kertoa, että siihen ei välttämättä auta mikään. Itsellä on se tilanne, että kaikki maholliset keinot on kokeiltu ja mikään ei auta. Mulla on tukisukatkin, mutta kun ne pitäisi laittaa silloin kun turvotusta ei ole yhtään (eli aamulla), mutta mulla turvotus ei lähde enää edes yön aikana, vaikka mulla on tyynyjä jalkojen alla. Kokeilla voit tietysti myös ananaksen syömistä, se on diureetti myös. Muista myös että liikaakaan ei saa juoda, koska se taas lisää turvotusta!! Eli kohtuus siinäkin. Ja tietysti suolasen ja makean kohtuu syöminen voi auttaa. Toivottavasti jaksat loppuajan, meillä on ollut näköjään LA samana päivänä :) Ellet sitten ole jo jakaantunut, minä en :D Odotan kyllä jo sitä, että saa omat kengät jalkaan!! :D Tsemppiä!