Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuliaisia Ranskaan

Vierailija
27.11.2011 |

Olen lähdössä työmatkalle Ranskaan. Mitäköhän kannattaisi viedä tuliaisiksi sellaiselle henkilölle (keski-ikäinen mies), jota en ole aikaisemmin tavannut?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lähdössä työmatkalle Ranskaan. Mitäköhän kannattaisi viedä tuliaisiksi sellaiselle henkilölle (keski-ikäinen mies), jota en ole aikaisemmin tavannut?

suomalaista: lakkahilloa, poroa, karhua, riekkoa.

Finlandia-vodkaa tai se iänikuinen Aalto-vaasi.

Fazerin suklaata kenties...

Vierailija
2/6 |
27.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä eivät niinkään arvosta siellä suomalaista suklaata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä liköörikonvehteja pieni rasia.

Vierailija
4/6 |
27.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei suklaata, pitävät huonotasoisena vähäisen kaakaopitoisuuden vuoksi. Lakkahillo voi menetellä kurioisiteettina, ranskikset tykkäävät ruokaan liittyvästä keekoilusta. Ranskassa on aika hyvin tarjolla suomalaista vodkaa laadukkaampia venäläisiä ja puolalaisia merkkejä. Ehkä mieluummin vaikkapa lakkalikööriä tms. eksoottista (vaan ei salmaria!!). Jokin perinteinen lasiesine voisi myös olla ok.

Vierailija
5/6 |
27.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fazerin tuotteista voisi viedä marmeladeja. Ranskassa on niin paljon hyviä käsintehtyjä suklaita tarjolla, etten veisi Fazerin suklaata.

Meidän ranskalaiset ystävämme innostuivat Suomessa Iittalan Ego -kupeista, mutta ehkä tuntemattomalle ei kannata astioita viedä.

Vierailija
6/6 |
27.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viet sen herpeksen, minä minuunkin tartutit :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kolme