Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lomareissu jonne yrittää päästä mukaan myös epämieluisia matkalaisia (veljen hellu)

Vierailija
27.11.2011 |

Olen lähdössä puolisoni kanssa lomalle. Reissuun on lähdössä molempien sisarruksia. Nyt kuitenkin veljeni hellu alkoi jostakin syystä (ehkä mustasukkainen) lähettelemään viestejä, että hänkin haluaisi lähteä mukaan.

Häntä ei sinne kerta kaikkiaan haluta, koska aiemman perusteella kiehnää koko ajan veljeni kyljessä kiinni kuin liimattuna, on jostakin syystä ollut pummina aina aikaisemmin mahdollista ravintolareissua ennen (aina kiinni muiden juomissa, tupakeissa, sisäänpääsylipuissa), on mustasukkainen ja kaikenhuipuksi saa sitten aina jonkun raivarin.

Kirjoitettuna kuulostaa tyhmältä, mutta tämä on nyt kuitenkin todellinen syy, miksei kukaan ole innostunut tästä tyypistä ja mukaanlähdöstä. Päin naamaa tuota ei ilkeäisi sanoa, jos ei itse tosiaan ymmärrä syytä.

Mitä itse sanoisit verukkeeksi, et kiitos, mut ei kiitos?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
27.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä lienee olennaisinta se, että haluaako se velipoika tyttiksensä mukaan vai ei. Ei kai sillä ole mitään merkitystä, tykkääkö ap hänestä vai ei??? Pitäiskö mun sanoa myös kaverilleni että ai niin joo, viittitkö olla ottamatta miestäs tällä kertaa mukaan, kun me ei tykätä hänestä? Itse tullaan siis kyllä ihan pariskuntana mutta silti, kyllä sä varmaan ymmärrät..

Vierailija
22/25 |
27.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kukin tavallaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
28.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsuksesi sanassa sisarus tällä kirjoitus- ja yhdyssanavirheiden luvatulla palstalla... ;))

Teidän lomanne, joten tietenkin teidän sääntönne. Veljesi voi matkustaa tyttöystävänsä kanssa minne tahtoo ja koska tahtoo. Nyt on kyse kuitenkin perhematkasta, joten tyttöystävä saa jäädä hankaline käytöstapoineen pois.

Hyvää matkaa! :)

Vierailija
24/25 |
28.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsuksesi sanassa sisarus tällä kirjoitus- ja yhdyssanavirheiden luvatulla palstalla... ;)) Teidän lomanne, joten tietenkin teidän sääntönne. Veljesi voi matkustaa tyttöystävänsä kanssa minne tahtoo ja koska tahtoo. Nyt on kyse kuitenkin perhematkasta, joten tyttöystävä saa jäädä hankaline käytöstapoineen pois. Hyvää matkaa! :)

säännöllisesti. Lapsus on ohimenevä virhe, joka esiintyy vain kerran. Jos ihminen kirjoittaa sisarrus ja hellu, niin kyllä siitä jo voi päätellä hiukan sivistystasoa ja sen mukaista käytöstä.

Vierailija
25/25 |
28.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsuksesi sanassa sisarus tällä kirjoitus- ja yhdyssanavirheiden luvatulla palstalla... ;))

Teidän lomanne, joten tietenkin teidän sääntönne. Veljesi voi matkustaa tyttöystävänsä kanssa minne tahtoo ja koska tahtoo. Nyt on kyse kuitenkin perhematkasta, joten tyttöystävä saa jäädä hankaline käytöstapoineen pois.

Hyvää matkaa! :)

olisivat olleet tervetulleita...