Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulle laitettiin hormonikierukka naistentautien polilla

Vierailija
27.11.2011 |

kuukautiskipujen takia. Nyt hoksasin, että ne laskutti vain käynnin, ei sitä kierukkaa. Eikös tuo nyt kuitenkin pitäis itse maksaa? Vai miten nää menee?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
27.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tulen sinne.

Suomessa on käsittääkseni paikkakuntakohtaista. Sinänsä hassua, mutta näin olen käsittänyt, mm. tämän palstan mukaan.

Vierailija
2/9 |
27.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

maksoin itse hormonikierukan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
27.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

julkisella laitetaan, niin julkinen maksaa. Sen takia tk-lääkärit eivät kirjoita kierukka reseptejä, koska silloin se kuuluisi saada tk:sta ilmaiseksi.

Asiahan usein kierretään sillä, että yksityiseltä haetaan resepti, jolloin kierukan joutuu maksamaan itse. Asennus sitten, joko yksityisellä tai julkisella puolella.

Vierailija
4/9 |
27.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sain sen ilmaiseksi koska annoin opiskelijan laittaa. Harjoituskappaleena toimiminen siis kannatti :)

Vierailija
5/9 |
27.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kierukka ilmainen.

Vierailija
6/9 |
27.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tulen sinne.

Suomessa on käsittääkseni paikkakuntakohtaista. Sinänsä hassua, mutta näin olen käsittänyt, mm. tämän palstan mukaan.

Olen jo aiemmin käyttänyt sen ensimmäisen ilmaisen kierukan, tää oli nyt toinen. No, en valita, tosin pessimistinä epäilen että vielä siitä kierukasta lasku paukahtaa postilaatikkoon. Ap

Vierailija
7/9 |
27.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tk-lääkärin reseptillä ei saa apteekista Kela-korvausta, vaikka olisi sairauden hoitoon, koska kuuluisi silloin saada julkiselta puolelta. Sen takia yksityislääkärin resepti, että saa edes Kela-korvaukset. Toki siinä maksaa sitten sen erotuksen jo ihan lääkärin kuluissa.

Vierailija
8/9 |
27.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sain sen ilmaiseksi koska annoin opiskelijan laittaa. Harjoituskappaleena toimiminen siis kannatti :)

Olisko sitten tuon takia mullakin ilmainen. Oli kyllä taitava laittaja, laitto ei tuntunut missään. Ap

Vierailija
9/9 |
27.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paikka oli Oulu

eka kierukka oli ja itse maksoin