Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koska on äidin vapaapäivä?

Vierailija
27.11.2011 |

Kyllä on miehillä helppoa. Jos heitä ei huvita kotityöt, pihatyöt, miestentyöt, he yksinkertaisesti jättävät tekemättä.

Mutta voiko nainen tehdä näin? Ei voi. Vähintään koneellinen pyykkiä on pestävä tai ruoka laitettava, keittiö siivottava. Jos jostain syystä näitä ei tee, seuraavana päivänä on jumalaton homma.

Tää on niin väärin!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun lapset ovat kuolleet.

siihen asti olet äiti.

Vierailija
2/4 |
27.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vapaata just sillon kun haluan, miehen kanssa keskustellen tietenkin ettei mene aikataulut päällekkäin. Mies osallistuu yhtälailla kotihommiin, jos toinen ei viitsi/jaksa niin toinen jatkaa. Just olin 2 viikkoa matkalla ja hyvin oli koti ojennuksessa kun tulin, siistimpi kuin mun jäljiltä... Ei tulis ison perheen pyörittämisestä mitään jos olis idiootti miehenä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
27.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mies tekee.

Meillä mies pyykää 90%,

laittaa ruokaa, hoitaa kaupassa käynnin ja suunnittelee ruuat 98%

Joka ilta hoitaa tiskit niin ettei aamulla tiskipöydällä ole ainoatakaan kattilaa tai leikkuulautaa. Muutenkin kun mies tulee töistä hoitaa ensimmäiseksi minun ja lasten keräämät tiskivuoret pois.

Mies meillä siivoaa ja hoitaa kotityöt varmaan 90% eikä sillä paljon vapaa päiviä ole.

Minä oon tässä melko epäreilu mutta en minä saa mitään aikaseksi vaikka yritänkin. Oon ihan toivoton laittamaan ruokaa ja siivouskaan ei koskaan onnistu kun uppoudun aina tyhjentämään laatikoita ja tekemään kaiken niin perusteellisesti että päivä kerkeää kulua ja saan vain pahempaa siivoa aikaseksi.

MINÄ EN OSAA SIIVOTA! Ja mies tykkää tehdä. Siltä ne onnistuukin eikä sillä oo mitään sitä vastaan että annan sen yksin häärätä. Päinvastoin. Se on jo niin monta kertaa nähnyt kuin katastrofi olen keittiössä että on vain mielissään jos pysyn kaukana.

Niin ja mies hoitaa lapset ja koiran heti sen jälkeen kun tulee töistä. :D Että eipä yleistetä siellä!

Meillä minä kestän pahemman siivon kuin mies ja siksi kai nää menee tällälailla. Mies ei kestä pahaa siivoa niin siivoaa heti. Monesti nää on toisinpäin mutta meillä on ihan mukava jako :)

Vierailija
4/4 |
27.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mies kuudessa kuukaudessa huomaa, että jotain outoa on tapahtumassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi seitsemän