Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä tilanteessa otatte pikavippejä/pikalainaa???

Vierailija
26.11.2011 |

Ihan mielenkiinnosta tiedustelen asiaa, kun itse teen työtäni näiden pikavippijuttujen kanssa...

Ja työssnäni olen huomannut, että pikavipeillä velkaanuu myös tavallisia työsskäyviä ihmiisä, joilla on kohtuulliset kuukausitulot.

Eli mikä tilanne saa teidät ottamaan pikavipin/pikalainan? Miksi ei pankkilainaa? Miksi ylipäätänsä lainaa?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
26.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt opiskelija, lopetin visankin, koska ei ole varaa maksaa sen muutaman kympin vuosimaksua. Niin miksi olisi varaa maksaa lainaa, jossa joku 30%-40% korko?

Vierailija
2/3 |
26.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus on ollut tosi pahoja tilanteita, sitten olen vaan avannut suuni ja sanonut lompakossa ei ole senttiäkään, 2 vkon päästä on. Aina olen saanut maksuaikaa.

Nyt maksan laskut heti kun ne tulee ja onneksi niitä tulee tosi harvoin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
26.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun siinä kysyttiin että missä tilanteessa otatte lainaa ja tänne vastasivat vain kaikki sellaiset ketkä eivät koskaan ole ottaneet lainaa... miksi vastaatte jos kysymys ei koske teitä?

itse olen ottanut pikavipin muutaman kerran kun tilanteena oli se, että olin kodinhoidontuella ja työt alkaisivat muutaman kuukauden päästä. Ihan ruokaa ostaakseni otin pikavipin. Kun ei ne sossusta saatavat rahat ihan aina riittäneetkään koko kuukauden ruokaostoksiin vaikka ostaisit miten edullista ja halpaa. kun sosiaalihuolto ei huomioi kaikkia laskuja. Mulla tilanne oli kuitenkin onneksi se, että tuen tarve oli tilapäinen (hain 3 kuukautta toimeentulotukea)ja tiesin että kun aloitan taas työt niin tilanne paranee. Sen jälkeen en ole vippejä tarvinnut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän neljä