Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Helppoja (arki)kampauksia pitkille hiuksille?

Vierailija
26.11.2011 |

Minulla on siis puoleen selkään asti ulottuvat paksut hiukset ja kaipailen kipeäasti vinkkejä kampauksiin. Yleensä minulla on hiukset ponnarilla, ns. puoliponnarilla tai löysällä nutturalla niskassa. Auki pidän harvemmin, koska vauva repii niitä aina. Sanomatta lienee selvää, että olen kyllästynyt noihin em. "kampauksiin".

Eli, miten te muut laitatte hiukset vaikkapa ihan arkisin?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
26.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon laittanu pitkät hiukset ranskaletille tai kahdelle tai sitten kaksi saparoa jne.

joskun pidän tavallisella letillä

mutta tosiaan kaipaan jotain uusia kapmpauksia...

Vierailija
2/12 |
26.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä teen letin johonkin kohtaan päätä ja kiinnitän sen pinneillä "nutturaksi". Joskus taas piristän ponnaria laittamalla 4-5 hiuslenkkiä ponnariin muutaman sentin välein...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
26.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hiukset ja pidän niitä useimmiten (ihan työnkin vaatimusten takia) siististi ponnarila. Tai kietaisen ponnarin vielä pari kertaa donitsin ympäri nutturaksi. Kaksi lettiä on myös ihan kiva ratkaisu.

Vierailija
4/12 |
26.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pää ylösalaisin, kierität kaikki hiukset yhteen ja pyöräytät nutturaksi. Hiuslenksulla kiinni. Siisti ja pirtee.

Vierailija
5/12 |
26.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kalanruotoletti, ranskalainen letti, hollantilainen letti.

Vierailija
6/12 |
26.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen pidin juuri rennolla nutturalla eniten mutta ei niitä enää nutturalle voi laittaa kun siitä tulee ihan valtava möntti. Monesti kotioloissa teen julia tymoshenkot ja kieputan letin pään ympäri, pinneillä kiinni, kaupungille on minusta vähän liian huomiota herättävä kampaus. Töissä ja muutenkin liikkuessani laitan yleensä ihan letin sivulle, ylös tai alas niskaan ja siihen lettiin samanlaiset mustat ponnarit tyveen ja latvaan. Juhlimaan lähtiessä laitan hiukset aina auki, ehkä edestä kiinni ja kiharoita.

Vierailija
7/12 |
26.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

saat hiuksissas pysymään kiharat? Mulla ei pysy millään, vaikka on ohuet, puoleen selkään asti olevat. Siis yhdeksi illaksi vain haluaisin. Mitkään lämpörullat etu- ja jälkikäteistökötteineen ei pidä kiharoita kuin max. 2h, sen jälkeen roikkuu ruma takkupehko päässä.

Vierailija
8/12 |
26.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta millainen on hollantilainen letti?

Kalanruodon, ranskalaisen ja tavallisen tiedänkin.

Vai onko se se nurinperin letti?

Vierailija
9/12 |
26.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokeillut vaikka kuinka monta kertaa, mutta minun hiukset ei vaan taivu tähän. Muutama itsepäinen pyörre estää kaikki järkevät kampaukset, huoh.

Olisiko jossain muuten selkeää ohjetta kuinka tehdään ranskalainen letti itselle? En nimittäin osaa ja tekisi mieli opetella

pää ylösalaisin, kierität kaikki hiukset yhteen ja pyöräytät nutturaksi. Hiuslenksulla kiinni. Siisti ja pirtee.

Vierailija
10/12 |
26.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollenkaan liukas. Lämpörullat ei niihin riitä millään. Kiharran pippausraudalla ja laitan ensin jotain tököttiä, mitä milloinkin.

Vierailija
11/12 |
26.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

saat hiuksissas pysymään kiharat? Mulla ei pysy millään, vaikka on ohuet, puoleen selkään asti olevat. Siis yhdeksi illaksi vain haluaisin. Mitkään lämpörullat etu- ja jälkikäteistökötteineen ei pidä kiharoita kuin max. 2h, sen jälkeen roikkuu ruma takkupehko päässä.

teen kiharoita tavallisella kihartimella ja aina kun otan uuden suortuvan, laitan siihen hiuslakkaa ja kiharran. lopuksi vielä koko päähän lakkaa. pysyy ja varmasti. juhlakampauksetki

Vierailija
12/12 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mikä tää on tää käsitys että ainoat hiusmallit on lyhyt hiirenhäntä? Keskipitkä/polkka on sellainen joka sopii melkein kaikille,

söpö päivittäin kampaus

Everyday Hairstyles For Medium Length Hair