Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teen, kun yhdestä firmasta tulee koko ajan postia

Vierailija
26.11.2011 |

entiselle vuokralaiselle. Edellinen asukas ei ole tehnyt postiin muuttoilmoitusta, joten posti jakaa ne kirjeessä olevaan osoitteeseen. Olen vienyt takaisin postiin ja ne ovat palautettu. Muut firmat eivät enää lähetä, mutta tämä yksi vain jatkaa. Postia tulee kahdesti kuukaudessa.

Olen ilmoittanut firmalle sähköpostilla 2x, mutta niihin eivät ole reagoineet. Firmaan on vaikea saada yhteyttä, keskus on tietämätön kenelle asia kuuluu, kun en voi sanoa mitä niissä kirjeissä on. Vihjasin kyllä, koska yhden avasin ja siellä oli palkkalaskelma.

Postia on tullut nyt kohta vuoden, kauanko tässä täytyy vielä palautella vai heitänkö jo roskiin?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
26.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

uudestaan ja pyydä yhdistämään palkanlaskijalle - kerro sitten hänelle asiasi. Tai ota suoraan yhteyttä henkilöön, jonka posteja nuo on.

Vierailija
2/6 |
26.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten menee suoraan roskiin. Nyt on mennyt vuosi kun muutettiin ja harvoin enää tulee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
26.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pudottaa Itellan laatikkoon. Laitan kuminauhalla nippuun ja päällimmäisestä vedän osoitteen yli: ei asu täällä.

Vierailija
4/6 |
26.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuoreen merkinnän palautetaan lähettäjälle, ko henkilö ei asu enää tässä osoitteessa.

Aikaa menee tähän alle minuutti ja laitan kuoren laukkuuni. Menen joka pv monta krt postilaatikon ohi, ei ole suuri ongelma.

Itse muutin hyvin nopeasti ja vaikka ilmoitin mm kouluun uuden osoitteen he lähettivät päättötodistuksen vanhaan osoitteeseen. Vaikka olin maksanut siirrosta, vanhaan osoitteeseen meni. Vuokralainen kaikessa fiksuudessaan heitti kaikki roskiin ja oli tosi kova duuni saada uusi tosite.

Jaksa käyttää se alle minuutti moiseen aikaa, voit tehdä suuren palveluksen entiselle asukkaalle.

Vierailija
5/6 |
28.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotta edellisen asukkaan posteja ei jaettaisi enää osoitteesi ja asukkaan tiedot saadaan poistettua postiosoitteestasi, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.

Ystävällisin terveisin

Katja, Postin asiakaspalvelu

p. 0200 71 000 ma-pe 8-18

asiakaspalvelu@posti.fi

Vierailija
6/6 |
28.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

entiselle vuokralaiselle. Edellinen asukas ei ole tehnyt postiin muuttoilmoitusta, joten posti jakaa ne kirjeessä olevaan osoitteeseen. Olen vienyt takaisin postiin ja ne ovat palautettu. Muut firmat eivät enää lähetä, mutta tämä yksi vain jatkaa. Postia tulee kahdesti kuukaudessa. Olen ilmoittanut firmalle sähköpostilla 2x, mutta niihin eivät ole reagoineet. Firmaan on vaikea saada yhteyttä, keskus on tietämätön kenelle asia kuuluu, kun en voi sanoa mitä niissä kirjeissä on. Vihjasin kyllä, koska yhden avasin ja siellä oli palkkalaskelma. Postia on tullut nyt kohta vuoden, kauanko tässä täytyy vielä palautella vai heitänkö jo roskiin?

Ei muuten ole mitään asiaa mennä availemaan edelliselle asukkaalle lähetettyjä kirjeitä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kolme