Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt TV1, hyvä dokkari v.85 koulutiensä aloittaneista

Vierailija
26.11.2011 |

Ihanan nostalgista! Mä aloitin koulutieni v.1983. :)

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
26.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

katsoa sitä, mutta se on boksilla odottamassa :).

Kiinnostaa kovasti, sillä ollaan molemmat miehen kanssa aloitettu koulutiemme vuonna 1986. Läheltä siis liippaa.

Vierailija
2/8 |
26.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten huomasin, että täälläpä näkyy paljon tuttua..Olipa hämmentävää! Olen aloittanut Kallion lukion samaan aikaan kuin tuo dokumentin sukupolvi, oli kummallita kuulla sitä tutun kuuloista reksin puhetta. Myös tuttuja kasvoja oli, esim. yksi tyttö vuosikurssilta oli tuolla Kallion ala-asteella jo dokumentissa. Ja me käytiin joillain opetustunneilla Kallion ala-asteella lukiosta, kun siellä ei tilat riittäneet.

Muitakin tuttuja paikkoja, Forumin Mäkki, Lepakko..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
26.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkilöhahmot jäivät valjuiksi, koska mitään yksilöhaastatteluja ei ohjelmassa ole.

Kun he kasvavat, jää entistä enemmän epäselväksi kuka on kuka.

Ihan hyvä muuten. Nostalgiaa ei puutu.

Vierailija
4/8 |
26.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen aloittanut v. 1985 koulun (s. 1978), mutta en Helsingissä. Onko dokumentti Helsinki-keskeinen siis?

Vierailija
5/8 |
26.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran on nostalgiaa.

Vierailija
6/8 |
26.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ihanasti dokumentti toi oman lapsuuden ja nuoruuden mieleen;

Minäkin olen käynyt kaupoissa koulun puolesta "kerjuulla" milloin mistäkin asiasta. Lukioaikoina minäkin istuin iltaisin Kymppikioskissa myymässä. ect.

Niin ja vaatteet ja muoti taas, kääk, niin ihastuttavia/vihastuttavia ;)

Odotan jo toista osaa!

-ap

Henkilöhahmot jäivät valjuiksi, koska mitään yksilöhaastatteluja ei ohjelmassa ole.

Kun he kasvavat, jää entistä enemmän epäselväksi kuka on kuka.

Ihan hyvä muuten. Nostalgiaa ei puutu.

Vierailija
7/8 |
26.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

no on siinä varmasti paljon sukupolvi-juttujakin. En ole esim. käynyt pk:ta Helsingissä mutta meidänkin koulussa esitettiin Outolintu-näytelmää, jota yksi tyttö dokumentissa laulaa. Pojat soittavat kitaralla Nirvanaa, jotenkin tuntui tutulta myös.:) Ja vaatteet..voi hyvänen aika:D

Oliko muuten mielestänne Pihla Penttinen se, joka voitti ala-asteen leikkimissikilpailut?

3

Vierailija
8/8 |
26.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko muuten mielestänne Pihla Penttinen se, joka voitti ala-asteen leikkimissikilpailut?

3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän viisi