Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Treenikuulista

Vierailija
26.11.2011 |

Minulla on nyt kolmatta päivää käytössä lantiopohjalihasten treenaamiseen tarkoitetut kuulat ja olen pitänyt niitä monta tuntia päivässä. Mutta siis ihmetyttää kun en tyyliin edes huomaa että minulla on ne ja tuntuu ettei mun tarvitse tehdä töitä millään lihaksilla pitääkseni kuulat sisällä, enemmänkin on hankaluuksia saada ne ulos. Onko näistä muka sitten mitään hyötyä?? :O

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaa joko ap sai kuulajumpan onnistumaan?

Vierailija
2/4 |
26.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnes halusin vaihtelua, tuntui etten siltikään löytänyt lihaksia kunnolla. Ostin siis kaalimadosta cat eyes kuulat. Ennem tätä en siis ole kuulia käyttänyt. Kun laitoin yhden kuulan sisälleni, pysyi se myös ilman mitään jännityksiä. Mutta! Kun laitoin seuraavan kerran liukkaria kuulaan ja paljon, oli kuulien pysyminenkin paljon hankalempaa ja nykyisin niitä lihaksiakin tarvitsee käyttää

Oletko laitranut liukkarin kanssa kuulat? Jos et, koita sitä jospa vaikeuttaisi pitämistä sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
26.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ovat liukkaat ja pääsevät liikkumaan siellä sisälläsi. Toisaalta se (ainakin itselläni) tapahtuu ja huomaamattani.

Vierailija
4/4 |
26.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tosiaan huolehdi liukasteesta. Voi olla että noinkin alussa ollessasi lihakset hieman vielä oudoksuu niitä kuulia krampaten. Itselläni hyvät kokemukset