Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuoruudessani pilluani jyystettiin olan takaa

Vierailija
26.11.2011 |

Joskus laskin kumppaneitani mutta sitten hävisi nimet ja laskut...yli 200 on tullut koettua. Imettyä suihin liikennevaloissa, pantua vessassa, pantua puistossa, pantua ravintolassakin, kaikenlaisissa kämpissä, edestä ja takaa, parhaimmillaan pantiin ja toinen veti käteen vieressä samassa sängyssä, muka näkemättä kohotteli peittoa.... ja kurkkaili. Se jäikin mun ns. threesome osastolta ainoaksi kokemukseksi. Sitä ei lasketa jos yhtenä yönä panee koko yön kahden kanssa mutta vuoron perään, ei yhtä aikaa, sitä kadun vieläkin....

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

@oj. Mistä sun kaltaisia naisia löytää 😍?

Sukupuolitautien klinikalta. Katso vaan kenet siivoojakin tuntee jo etumimeltä.

Vierailija
22/24 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö olan takaa jyystämisasento ole aika hankala?

Yritin visualisoida mielessäni miten tämä olisi edes mahdollista mutta tulin siihen tulokseen että tarvitaan hevonen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan se nyt ihanaa kun mies oikein kiimassa tikkaa ja jyystää. Näkee miten se keskittyy ja haluaa sitä rajua nautintoaan ja orkkuaan. Tuntee kyl olevansa niin alla että ja se kiihottaa kun toinen on raju ja silti lähellä ja pussaa. Siinä hinkuttaessa tulee itellekin kaikki mahdolliset orgasmit!

Vierailija
24/24 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelin nuorempana miehen kaa, joka oli uskomaton tuossa. Makasi joka kerta niin tiukasti mun päällä, etten voinut paljoa liikkua. Olin jalat niin levällään kuin pystyin ja hän työntyi hitaasti isommalla värkillään pari ekaa työntöä, mutta sitten aloitti jyystönsä ja näin tähtiä. Siinä tosissaan tunsi itsensä nii pieneksi ja ekstranaiselliseksi joteskin. Mies jaksoi ylläpitää todella kovaa panotahtia ja kun olin saanut joskus kakskin orggua perätysten, hän kiihdytti vielä lisää ennen kuin itse sai työntyen tosi syvään.

Häneltä ei todellakaan kunto loppunut ja olin ihan ihmeissäni nauttiessani tosta kaikesta niin paljon. Luulin häntä ennen, että olisin hellemmän seksin tyttö, ratsastelin paljon jne. mutta se oli niin eläimellistä ja raakaa yhdistettynä kiihkeisiin suudelmiin ja pitkiin jälkihellittelyihin, mun vartalon palvontaan hänen taholta, etten voinut kuin sulaa miehen alle ja nauttia ihan sairaasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kaksi