Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain tänään varmuuden, että selviän veloistani kesään mennessä :)

Vierailija
25.11.2011 |

Huh, suosittelen kaikille ylivelkaantumisen kanssa tuskaileville velkaneuvontaan hakeutumista. Jonotin puoli vuotta ja nyt pari kertaa käytyäni palasi usko tulevaisuuteen. En edes tiennyt todellista tilannettani. Meillä talous notkahti miehen jäädessä työttömäksi ja tulojen romahdettua noin vuosi sitten. Nyt jo valoisampaan päin menossa, vaikka tiukkaa tulee lemaan. Ah, kun velat on maksettu, alkaa säästäminen :)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kaikki tapahtuu kerralla, aiempaan niukkuuteen tulee lisäksi työttömyyttä, koira sairastuu, itse sairastuu ja tulee lisäkuluja lääkkeistä ennen maksukattoa, takuuvuokra pitää maksaa isompana kuin edellisessä asunnossa...ja sitten huomaakin olevansa nälkäinen matalapalkkainen perheen pääelättäjä. Ja tulot juuri yli sen laskennallisen rajan, ettei puoliso saa työmarkkinatukea. Kun ikävä kyllä niukkuutta oli jatkunut jo ennen miehen työttömyyttä minun opiskellessani.

Mutta kaikesta selviää ja luottotiedot palaavat aikanaan. Nyt uskon taas selviytyvämme ja inhimillisessä ajassa.

ap

Vierailija
2/6 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläkin välillä tuskaisia nämä raha-asiat, aina jää joitain laskuja pyörimään tilipäivän jälkeen ja pitää kattoa mitä uskaltaa maksaa jne ja milloin :/

Ajan kanssa toivottavasti helpottaa ihan omin voimin, kun vaan jaksaa tiukkistella tarpeeksi tiheään...

Vierailija
4/6 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ovat oikeasti suossa.

Vierailija
5/6 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kirjoittanut samasta aiheesta ketjun tänne aiemmin ja nyt on pitkä piina lopuillaan. Viimeiset 200e nyt joulukuun lopussa :)

Ulosmittaukset, perintätoimistot, sairaalalaskut.... joka ikinen on tippunut yksi kerrallaan pois!

Vierailija
6/6 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä,että saitte apua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kahdeksan