Mikä miehesi tekemä asia vaivaa vieläkin mieltäsi?
Kommentit (10)
Minulla oli synnytyksen jälkeinen masennus ja kävin terapiassa pitkään sekä söin n. puoli vuotta lääkkeitä, että tokenin siitä. Mies on ottanut pari kertaa riidoissa tämän asian pöydälle ja naljailee tyyliin "sinäkään et ole ollut normaali kuin silloin kun lääkkeitä väänsit läjäkaupalla". Koen tämän erittäin loukkaavana.
mies veti kunnon kännit pikkujouluissa, raivostui jostain mitättömästä syystä ja alkoi riehua (jahtasi mm. koiraa veitsen kanssa). Koira karkasi, soitin poliisit paikalle ja häivyin yöksi kaverin luo. Seuraavana aamuna mies ei muistanut mitään, ja oli ihan murtunut kun meinasin jättää hänet. Saimme kuitenkin sovittua asian ja mies paransi tapansa, haki apua ahdistukseen ja oli mm. puoli vuotta kokonaan koskematta alkoholiin. Nykyään osaa ottaa kohtuudella eikä ole juuri koskaan edes vähän humalassa, mutta silti näin pikkujouluaikaan aina hirvittää...
Mies siis sai raivarin tultuaan kotiin, ei pikkujouluissa.
jos olis mun mies niin olis varmana jo ex.
Mieheni lupasi ostaa minulle vihkisormuksen. Nyt olemme olleet naimisissa yli kolme vuotta, eikä sormusta ole vieläkään näkynyt!
mies veti kunnon kännit pikkujouluissa, raivostui jostain mitättömästä syystä ja alkoi riehua (jahtasi mm. koiraa veitsen kanssa). Koira karkasi, soitin poliisit paikalle ja häivyin yöksi kaverin luo. Seuraavana aamuna mies ei muistanut mitään, ja oli ihan murtunut kun meinasin jättää hänet. Saimme kuitenkin sovittua asian ja mies paransi tapansa, haki apua ahdistukseen ja oli mm. puoli vuotta kokonaan koskematta alkoholiin. Nykyään osaa ottaa kohtuudella eikä ole juuri koskaan edes vähän humalassa, mutta silti näin pikkujouluaikaan aina hirvittää...
Mulla on tavallan jo eroprosessi käynnissä. Silti toivon, että asit saisi korjattua.
Laittoi jokunen vuosi sitten (puoli vuotta häidemme jälkeen) eräälle hyvin nuorelle naiselle "nimettömän" ihailija tekstarin.
Oli siis selvittänyt ko. naisen nimen ja puhelinnumeron tuttujensa kautta.
Ja sattumoinen ko. nainen oli minulle "moikkaus tuttu" ja mies meni kavereilleen avautumaan, että olin suuttunut ja syvästi loukkaantunut ko. asiasta.
Minusta asia ei kuulunut ollenkaan kellekään muilleja jotenkin nolotti, että "kaikki muutkin" sitten tiesivät ko. viestistä.
Se onkin varmaan tavallaan kipeetä, että itse häpesin asiaa, vaikka miehenhän se olis pitänyt olla se häpeävä osapuoli? Eller hur?
- ei auttanut yhtään lastenhoidossa 0-3 v, kun olin kotiäitinä- uuvuin
- itsekäs
äijä häippäs Tallinnan risteilylle samana päivänä kun kotiuduin synnäriltä kaksosten ja sektiohaavan kanssa