Miehen exä ostanut lapsilleen liikaa joululahjoja
Lapset ovat siis jouluna meillä. Todella inhottavaa, että miehen ex on ostanut lapsilleen aivan helvetisti joululahjoja. Itselläni ei ole ollut varaa ostaa kuin pari lahjaa kummallekin lapselleni. Mieheni lapsille on luvassa molemmille varmasti 15 lahjaa. Voin vain kuvitella, kuinka paha mieli tuosta tulee. Käskin jo miehen soittaa exälleen, mutta hän sanoi, että romuja ei enää takaisin sinne raahata. En ole koskaan vajonnut näin alas, mutta avasin kulmasta yhden hänen lahjansa, ja siellä oli iPhone 8-vuotiaalle kakaralle! Tekeekö tuo ämmä tämän tahallaan?
Kommentit (52)
Tämä yh osti 18 lahjaa lapselleen.. Omg:D
[quote author="Vierailija" time="25.11.2011 klo 16:40"]
A. Minua ei ärsytä miehen tyhmä exä vaan se ettei hän voi ollenkaan joustaa
B. Mielestäni 15 lahjaa on liikaa. Ne riittäisi vaikka 15 jouluksi
C. Miehen lapset ovat pilalle lellittyjä kakaroita muutenkin, varmaan iloitsevat siitä kun toisille tulee itku, kuten varmaan miehen eksäkin. Siihenpä hän on varmaan pyrkinytkin.
Siis kyllä täytyy sanoa, että on materialistista ja tunteetonta sakkia tälläkin palstalla. Kaikilla ei todellakaan ole varaa ostaa 30 lahjaa lapsille.
Ap
[/quote]
Voi jumalauta. Minäminäminäminäminäminäminäminä. Ap sinä itse keskityt vain omaan napaasi ja omaan näkökulmaasi. Olet itse ilkeä ja itsekäs. Exällä on exän elämä, mutta säkin täytät elämäsi exäsi tekemisillä ja tekemättä jättämisillä. Itse olet myös materialisti, koska sua noin paljon häiritsevät lasten joululahjat. Toiset ovat tunteettomia, koska eivät ole samaa mieltä kanssasi? Tyypillinen narisistinen ihminen olet. Rakasta lapsiasi ja hyväksy se oma elämäsi, niin ei tarvitse kyylätä ja kadehtia muita. Sähän olet selvästi KATEELLINEN noista lasten lahjoista. Kasva aikuiseksi, helpottaa kaikkien oloa.
Ei 15 lahjaa ole paljoa mun mielestä. 2 taas on.
Joo, kolme vuotta vanha ketju taas, miksi näitä pitää nostella? Muistuiko vanha provo mieleen?
Oliko se kenties applen tehtaalta tilannut vai rakentanut itse sen iphone 8 kun uusin Iphone on suomessa 6 ja varmaan japanissakin 7
[quote author="Vierailija" time="25.11.2011 klo 16:40"]
A. Minua ei ärsytä miehen tyhmä exä vaan se ettei hän voi ollenkaan joustaa
B. Mielestäni 15 lahjaa on liikaa. Ne riittäisi vaikka 15 jouluksi
C. Miehen lapset ovat pilalle lellittyjä kakaroita muutenkin, varmaan iloitsevat siitä kun toisille tulee itku, kuten varmaan miehen eksäkin. Siihenpä hän on varmaan pyrkinytkin.
Siis kyllä täytyy sanoa, että on materialistista ja tunteetonta sakkia tälläkin palstalla. Kaikilla ei todellakaan ole varaa ostaa 30 lahjaa lapsille.
Ap
[/quote]
Mielikuvitusta kehiin!
Lapselle voi kääriä pakettiin esim:
- Hello Kitty-laastareita (3eur)
- muistilappusetin (2eur)
- joulupukki-suklaatikkareita (2 eur)
- tehtäväkirjan alesta (2eur)
- nätin palasaippuan (2 eur)
- Tigeristä koristeita a 2-3 eur kpl
Aivan varmasti saat ne 15 pakettia kasaan, kun viitsit nähdä vähän vaivaa. Et kai ajattele että paketin pitäisi maksaa a 50 euroo ??
Siinä sulla on pian 15 pakettia, eikä maksa kuin ehkä jotain 50 euroa. Mutta taitaakin olla se mielikuvituksen ja vaivannäön puute mikä ap:ta vaivaa, ei niinkään se rahan puute...
ekSÄT ja nyksät ja tulevat eksät ja nyksät ja kaikille mukeloita. Siinä on soppa valmis LOPPUELÄMÄKSI! JATKAKAA SAMAA RATAA :(
Vanha ketju, mutta oikeesti mitä helvettiä??? 15 lahjaa/lapsi?! Ja joku neuvoo käärimään jotain tarroja erikseen paperiin, jotta saa lahjaröykkiön aikaiseksi?! Ja sitten vielä nämä "eikö teidän lapset saa keneltäkään muilta lahjoja?" keneltä kaikilta niitä pitäisi odottaa, jos isovanhemmatkin jo haudassa??
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 11:17"]Vanha ketju, mutta oikeesti mitä helvettiä??? 15 lahjaa/lapsi?! Ja joku neuvoo käärimään jotain tarroja erikseen paperiin, jotta saa lahjaröykkiön aikaiseksi?! Ja sitten vielä nämä "eikö teidän lapset saa keneltäkään muilta lahjoja?" keneltä kaikilta niitä pitäisi odottaa, jos isovanhemmatkin jo haudassa??
[/quote
vaikka kummit, tädit/sedät, serkut, perhetutut, nykyisen miehen vanhemmat näin alkuun. Eikä tarvitse odottaa, tulee siltikin paljon muilta lahjoja
Lapset ovat sen exän ei sinun! Lopeta itkeminen!!!!
Riippuu, kuinka paljon on maksettu per lahjasta. Värityskirja ja värikynät tekee jo kaksi lahjaa, eivätkä maksa päätä huimaavia summia.