Miten lapsen saa parannettua emoudesta?
En kestä tuota maailmanlopun kulttia! Kuunnellaan aknkeaa musiikkia, synkistellään ja masennutaan.
Kommentit (10)
Anna sen emoilla niin kauan kun emoiluttaa.
Minä olin punkkari, punkkaritkin kokivat kauheaa maailmantuskaa ja masista ihan samalla lailla. Siinä kyllä kapinoitiinkin ja rähjättiin, helpommalla pääset jos se vaan
murjottaa ittekseen. Juttele sen kanssa asioista.
Koulu ei kiinnosta enää, harrastukset jääneet, masennuslääkitys aloitettu. En tosiaan anna enää emoilla.
Minä olin punkkari, punkkaritkin kokivat kauheaa maailmantuskaa ja masista ihan samalla lailla. Siinä kyllä kapinoitiinkin ja rähjättiin, helpommalla pääset jos se vaan
murjottaa ittekseen. Juttele sen kanssa asioista.Koulu ei kiinnosta enää, harrastukset jääneet, masennuslääkitys aloitettu. En tosiaan anna enää emoilla.
Tossa ei ole kyllä syynä sitten emoilu, sehän on vaan yksi oire.
Varsinainen syy siihen ettei hommat pelitä, on masennus. Lastahan ei tarvitse parantaa emoilusta, vaan siitä masennuksesta.
murjottaa ittekseen. Juttele sen kanssa asioista.Koulu ei kiinnosta enää, harrastukset jääneet, masennuslääkitys aloitettu. En tosiaan anna enää emoilla.
Varsinainen syy siihen ettei hommat pelitä, on masennus. Lastahan ei tarvitse parantaa emoilusta, vaan siitä masennuksesta.
Uskotko, ettei helvetin synkkä musiikki ja angstaavat kaverit mitenkään ruoki sitä masennusta?
sillä lapsihan kokee, ettet hyväksy häntä, hänen ideologiaan yms ja se on erittäin tuhoisaa hänelle.
sillä lapsihan kokee, ettet hyväksy häntä, hänen ideologiaan yms ja se on erittäin tuhoisaa hänelle.
En niinkään kieltämistä
Varsinainen syy siihen ettei hommat pelitä, on masennus. Lastahan ei tarvitse parantaa emoilusta, vaan siitä masennuksesta.Uskotko, ettei helvetin synkkä musiikki ja angstaavat kaverit mitenkään ruoki sitä masennusta?
Mutta se emoilu on sille lapselle nyt joku turvapaikka, tällä hetkellä. Hyväksy se, älä yritä ottaa sitä häneltä pois.
Olisi parempi jos yrittäisit mennä vähän tavallaan mukaan siihen lapsen "maailmaan". Kyselisit siitä musiikista, kuuntelisit sitä hänen kanssaan. Mun mielestä on hyväkin asia, että hän pystyy käsittelemään tunteitaan musiikin avulla, vaikka se sitten olisi synkkääkin musiikkia. Parempi, kuin että esittäisi ulkosesti
iloista, sisällä myllertäisi ties mitä, eikä sitä
saisi purettua mihinkään.
Mun 14 v tyttäreni luokkakaveri teki itsemurhan vähän aikaa sitten. Lapsi, josta ei kukaan olisi etukäteen uskonut, että hänellä olisi ollut mitään ongelmia elämässään. Aina iloinen, aina hymyileva. oikea ilopilleri. Kaveritkaan eivät osanneet aavistaa mitään, etukäteen. :(
Varsinainen syy siihen ettei hommat pelitä, on masennus. Lastahan ei tarvitse parantaa emoilusta, vaan siitä masennuksesta.Uskotko, ettei helvetin synkkä musiikki ja angstaavat kaverit mitenkään ruoki sitä masennusta?
Mutta se emoilu on sille lapselle nyt joku turvapaikka, tällä hetkellä. Hyväksy se, älä yritä ottaa sitä häneltä pois.
Olisi parempi jos yrittäisit mennä vähän tavallaan mukaan siihen lapsen "maailmaan". Kyselisit siitä musiikista, kuuntelisit sitä hänen kanssaan. Mun mielestä on hyväkin asia, että hän pystyy käsittelemään tunteitaan musiikin avulla, vaikka se sitten olisi synkkääkin musiikkia. Parempi, kuin että esittäisi ulkosesti
iloista, sisällä myllertäisi ties mitä, eikä sitä
saisi purettua mihinkään.Mun 14 v tyttäreni luokkakaveri teki itsemurhan vähän aikaa sitten. Lapsi, josta ei kukaan olisi etukäteen uskonut, että hänellä olisi ollut mitään ongelmia elämässään. Aina iloinen, aina hymyileva. oikea ilopilleri. Kaveritkaan eivät osanneet aavistaa mitään, etukäteen. :(
Yritän tuota.
murjottaa ittekseen. Juttele sen kanssa asioista.