Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

antaisitko 15-vuotiaan tyttäresi ryhtyä malliksi?

Vierailija
25.11.2011 |

jos eräs nimeltä mainitsematon toimisto olisi ruikuttanut häntä listoilleen jo vuoden. Tytössä toki on paljon potentiaalia, pitkä ja hoikkeli, suurihuulinen ja luonnostaan persoonallisen kauniin näköinen.

sääli vaan, kun voisi menestyä koulussakin hyvin ja saada oikean ammatin.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pidän tärkeämpänä terveyttä ja kunnon koulutusta.

Tytär voi itse päättää lukion jälkeen jos haluaa tehdä opiskelun ohella keikkaa. Olen nähnyt liian läheltä mitä mallin työ on. Ei kiitos minun alaikäisille lapsilleni

Vierailija
2/10 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisihan tyttö käydä koulua ja hoidella mallintöitä siinä sivussa sen verran että saisi todistuksen koulusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sallisin jos olisi oikeasti avuja siihen, mutta sillä ehdolla että koulu käydään kunnolla loppuun ja sitten jatko-opintojen pariin. Kyllä lukiokin on mahdollista käydä siinä samalla, vaikka tekis mallintöitä. Seuraisin tarkkaan tyttöä ja olisin mukana touhussa.

Vierailija
4/10 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai koko tytön mennessään. Tulisi ulkomaankeikkoja jo varmaan ennen kuin täyttää 18. Ja sitten kun tuo on vielä aika lapsellinen, niin kuin 15-vuotiaan tietysti kuuluukin.

Ajattelin aluksi, että voisi tahtoessaan aloittaa ne hommat lukion jälkeen. Kysyntää olisi kuitenkin jo nyt, ja tytöllä suuri motivaatio omaan rahaan ja mielenkiintoiseen "cooliin" työhön.

Vierailija
5/10 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän nyt olisi hölmöyden huippu.

Vastauksena kysymykseen, antaisin, mutta jokin ammatti tai tutkinto pitää myös suorittaa.

Vierailija
6/10 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

missiksi en.

Vierailija
7/10 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin "ulkomaankeikkoja tulisi varmaan jo ennen kuin täyttää 18"? Suurin osa malleista on ihan "rivimalleja" ja vain pieni murto-osa on näitä, joista tulee kansainvälisiä näytösmalleja jne. Tottakai sun tytöstä VOI tulla myös kansainvälinen malli ja kokopäiväinen sellainen, mutta todennäköisempää on se, että keikkoja tulee vain silloin tällöin (ihan vaan Suomessa) ja ne hommat voi tehdä opintojen ohessa.

Ihmisillä tulee aika vääristynyt kuva todellisuudesta, kun seurataan kaikkia näitä reality-ohjelmia töllöstä.

Vierailija
8/10 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen ollut malli ja tiedän miten ikäviä lieveilmiöitä siihen alaan kuuluu. Täysi-ikäisenä sitten, jos vielä haluaa.

Vierailija
9/10 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ihan oikea ammatti siinä missä muutkin.

meillä mentäisiin koulun ehdoilla, eli voisi tehdä näytöksiä viikonloppuisin. en ymmärrä miten se on koulusta pois, jos hän kerran on siellä menestyvää sorttia?!?

Vierailija
10/10 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin "ulkomaankeikkoja tulisi varmaan jo ennen kuin täyttää 18"? Suurin osa malleista on ihan "rivimalleja" ja vain pieni murto-osa on näitä, joista tulee kansainvälisiä näytösmalleja jne. Tottakai sun tytöstä VOI tulla myös kansainvälinen malli ja kokopäiväinen sellainen, mutta todennäköisempää on se, että keikkoja tulee vain silloin tällöin (ihan vaan Suomessa) ja ne hommat voi tehdä opintojen ohessa.

Ihmisillä tulee aika vääristynyt kuva todellisuudesta, kun seurataan kaikkia näitä reality-ohjelmia töllöstä.

tyttöäni on siis kosiskeltu malliksi jo melkein vuoden ja puhuttu hänen kansainvälisestä potentiaalistaan. tyttärelläni vaaleat hiukset ja pisamia, joka on kuulemma aika harvinainen yhdistelmä jopa suomalaisilla. saksassa ja ranskassa kysyntää kuulemma riitäisi.

itse tiedän mallijutuista hyvin pintapuolisesti, mutta olen koittanut ottaa asiasta selvää.