Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuulostaako mun menneisyys teidän mielestä järkyttävältä?

Vierailija
25.11.2011 |

- mut on raiskattu kun olin 17-vuotias (yksi raiskasi, neljä muuta katseli vieressä)

- oon käyttänyt huumeita (hasista, amfetamiinia, ekstasia), en paljon mutta kuitenkin

- oon tehnyt abortin 20-vuotiaana sosiaalisista syistä (tämä tuntuu kaikista pahimmalta nyt kun mulla on jo lapsia, että miten pystyin siihen)

- oon ollut mukana rikkomassa yhtä avioliittoa

- makasin n.50 miehen kanssa 17-22 -vuotiaana

Mietin, että onko tuo todellisuutta suurimman osan nuoruudessa vai onko mun nuoruus ollut jotenkin "poikkeuksellista"?

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyl noit tapauksia löytyy.. aika hurja kyllä toi saldo..

Vierailija
2/37 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on pahin. miten olet käsitellyt asiaa?

toivottavasti olet jo rauhottunut. aika villiltä kuulostaa muutenkin. toki kaikki ovat nuorena jotain sähläilleet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minkään kiltin tytön toimintaa ole ollut. Ja raiskaus tietty järkyttävää :( Miten koulunkäynti sujui?

Vierailija
4/37 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei abortissa mitään pahaa ole sinänsä, koska ei se siinä vaiheessa ole vielä lapsi.

Vierailija
5/37 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulosta niin pahalta,valitettavasti.

Mulla pahempaa.

Vierailija
6/37 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

- mut on raiskattu kun olin 17-vuotias (yksi raiskasi, neljä muuta katseli vieressä)

- oon käyttänyt huumeita (hasista, amfetamiinia, ekstasia), en paljon mutta kuitenkin

- oon tehnyt abortin 20-vuotiaana sosiaalisista syistä (tämä tuntuu kaikista pahimmalta nyt kun mulla on jo lapsia, että miten pystyin siihen)

- oon ollut mukana rikkomassa yhtä avioliittoa

- makasin n.50 miehen kanssa 17-22 -vuotiaana

Mietin, että onko tuo todellisuutta suurimman osan nuoruudessa vai onko mun nuoruus ollut jotenkin "poikkeuksellista"?

vähän kuin minulla...

en kyllä haluaisi edes ajatella...olen niin erilainen nyt.

Vierailija
7/37 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikkakin varmaan minunkin "saldoni" kuulostaa monen mielestä erikoiselta (tai tylsältä?):

-Vain yksi (nykyinen avio-)mies, ei huumeita, ei raiskauksia eikä abortteja

Mutta todella hienoa ap:n tapauksessa että huumekierre ei ole jäänyt pysyväksi!

Vierailija
8/37 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta taidat olla vähän hidas oppimaan?

Vierailija
9/37 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta hyvä jos elämäsi on nykyään kunnossa!

Vierailija
10/37 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

raiskaus on ainoa noista mikä järkyttää.

Muutoin ei mitään kamalan shokeeraavaa. Toiset elää nuoruutensa raisummin ja toiset vaisummin.

Vierailija
11/37 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon rauhoittunut jo, normaali 3 lapsen työssäkäyvä äiti (ollut saman miehen kanssa yli 10 vuotta). Opiskelin suht pitkän aikaa ja pääsin hyviin töihin. Oon nykyään rauhallinen ja työssä käyntiä lukuunottamatta vietän kaiken aikani perheen kanssa, lapset on etusijalla kaikessa.

Aikoinaan käsittelin tuon raiskauksen niin, että menin kasvokkain puhumaan sille raiskaajalle (tunsin näöltä jo entuudestaan). Katsoin silmiin ja kysyin miten se pystyi siihen. Pyysi anteeksi ja melkein itki siinä. En pystynyt kyllä mitään sääliä tuntemaan. Vaikea sanoa, miten se on vaikuttanut mun ajatusmaailmaan sittemin. Varmaan niin etten pidä seksiä minään rakkauden osoituksena vaan seksi on pelkkää seksiä ja se siitä.

Eniten mietityttää ne muut, jotka seisoi siinä vieressä tekemättä mitään.

ap

Vierailija
12/37 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen vaan, että jotkut edes arvostelee täällä sinua ihmisenä (kommentoi eikä huomauta, että raiskaus ei ole sun vika) ja luettelossa on raiskaus. Miten se olisi sun "säätämää"?

Niin, että abortti joteskin hyväksyttävää, mutta raiskaus ei luettelossa ole ok. Ei niin, mutta ei siksi, että sinä ap olisit tehnyt väärin.

Tiedän kaltaisesi menneisyyden läpi käyneitä ja silti heistä tullut oikein rauhallisia ja hyviä/rakastavia vanhempia ja asiallisia aikuisia. :) Eli ei ole minusta merkitystä jos on muuttanut tapansa ja oppinut asioista, monta kertaa rankkoja kokenut on paljon empaattisempi muita kohtaan kuin "normisetin" läpi elänyt nuori aikuisena.

Vierailija
13/37 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta taidat olla vähän hidas oppimaan?

Vierailija
14/37 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika epäonniseksi nuoruutesi luokittelisin ja ajattelisin, että joko sun perheessäsi oli jokin todella pahasti vialla tai sitten sinulla oli jokin todella vaikea kokemus lapsuudessa/nuoruudessa, jonka vuoksi olit aika hakoteillä. Seksi on ihan okei, mutta pistää miettimään miksi miehiä muutaman vuoden välillä on ollut noin paljon eli 50. Etsit ilmeisesti epätoivoisesti läheisyyttä ja aika epämääräisessä seurassa olet varmaan hengannut.

Tietenkin noita tapauksia löytyy ja on varmasti kohtalotovereita, muttei tuo nyt ihan normaalilta keskiluokkaiselta nuoruudelta kyllä kuulosta.

Meillä normaalia nuoruutta oli uudet kokemukset esim. kielikurssit, vaihto-oppilasvuodet, harrastukset kuten ratsastus, taide & liikuntaharrastuksia, ensimmäistä poikakaveria pidettiin kädestä jne. Tietenkin oltiin kavereiden kanssa myös mökillä ja otettiin pari siideriä, mutta ei mitään seksijuttuja ja huumeita, örvelökännejä, abortteja tms... sellaista aika viatonta menoa ja hauskanpitoa se oli siihen aikaan. Eikä siitä ole vielä edes kauan.

Muutaman elämän kolhiman tiedän, mutta sinun menosi on heihinkin verrattuna luultavasti ollut aika paljon rajumpaa.

Vierailija
15/37 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuossa ole mitään erikoista.

-Mut on raiskattu 12-vuotiaana (neljä raiskasi, kaksi muuta kuvasi)

-Oon käyttänyt ja myynyt huumeita ja vankilassa olin tämän takia kanssa (heroiiniä, opiumia)

-Olin 15-25 vuotiaana koukussa abortteihin. Tein abortteja non 10-15 kertaa vuodessa ihan siitä ilosta, että nautin aborteista (tää ei tunnu yhtään pahalta edes nyt, kun on lapsia mietin että miksen näitäkin abortoinut!)

-Olen rikkonut kymmeniä avioliittoja, ja sen jälkeen tahallaan antanut miehelle pakit ja ilkkunut päälle

-Makasin n.100-150 miehen kanssa per vuosi kun olin 12-30 vuotiaana, suurin osa niistä oli itseäni tuplasti vanhempia.

Mietin että onpas tullut elettyä ainakin täysillä, ei täydy jälkeenpäin itkeä elämää jota ei vietetty!

No ei erikoista sulle, jolla on mielenhäiriö. Ei ole erikoista jos raiskataan 12v ja sen jälkeen käyttäytyy noin??? toivottavasti olet eheytynyt.

"No ei tod. oo normisettii!

Mutta ei abortissa mitään pahaa ole sinänsä, koska ei se siinä vaiheessa ole vielä lapsi."

toi oli kans yksi aivan todella tyhmän ihmisen kommentti. Lapsi on kyllä elossa mahassakin, ei vain sit kun se syntyy.

itse olen toilallut nuorena kännissä en edes lähellekään tuota mittakaavaa tai kenen tahansa kanssa, mut silläkin on ollut vaikutusta oman arvon tunteeseen, arvottomuuteen, sitoutumiseen, uskoon ja luottamukseen parisuhteessa niin että en kyllä halua lapseni käyttäytyvän yhtä tuhoavasti omaa vartaloaan ja arvoaan kohtaan.

Vierailija
16/37 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin että onpas tullut elettyä ainakin täysillä, ei täydy jälkeenpäin itkeä elämää jota ei vietetty!

eikä ole tarvinnut itkeä täälläkään.

Vierailija
17/37 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, tyhmä ei ole se joka tekee virheitä vaan se joka ei niistä opi. Ilmeisesti olet virheistäsi oppinut ja tasapainossa nykyisin, joten "loppu hyvin, kaikki hyvin".

Vierailija
18/37 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että miten niitä abortteja voi tehdä 15 vuodessa?

Ei tuossa ole mitään erikoista.

-Mut on raiskattu 12-vuotiaana (neljä raiskasi, kaksi muuta kuvasi)

-Oon käyttänyt ja myynyt huumeita ja vankilassa olin tämän takia kanssa (heroiiniä, opiumia)

-Olin 15-25 vuotiaana koukussa abortteihin. Tein abortteja non 10-15 kertaa vuodessa ihan siitä ilosta, että nautin aborteista (tää ei tunnu yhtään pahalta edes nyt, kun on lapsia mietin että miksen näitäkin abortoinut!)

-Olen rikkonut kymmeniä avioliittoja, ja sen jälkeen tahallaan antanut miehelle pakit ja ilkkunut päälle

-Makasin n.100-150 miehen kanssa per vuosi kun olin 12-30 vuotiaana, suurin osa niistä oli itseäni tuplasti vanhempia.

Vierailija
19/37 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostaa, jos oikeasti mietit, onko tuo tavallista suurimmalle osalle. Ei todellakaan ole, mikään kertomastasi ei kuulu tavallisen ihmisen elämään.

Vierailija
20/37 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole tavallista edes nykyisin, ja toivottavasti omat lapsesi saavat turvallisemman nuoruuden. Tosi rikkinäinen nuoruus sulla on ollu, kaikki tuollaisen kokeneet ei välttämättä pysty enää koskaan terveeseen ehyeeseen elämään. Pystytkö sä elämään tasaista ja turvallista elämää? Olen tosi pahoillani puolestasi, ja mietin missä helvetissä sun vanhemmat on olleet kun olis pitänyt olla sua suojelemassa ja ohjaamassa!!

Surullista, mutta toivottavasti nyt elämäsi on paremmin ja pystyt katkaisemaan tuon käyttäytymismallin lastesi kohdalta. Älä IKINÄ pidä tuollaista nuoruutta normaalina lapsillesi!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kaksi