G: Onko sinulla Reinot/Ainot
minulla ei, ovat kai aamutossut, ukillani oli samanlaiset.
Mihin niitä nykyään käytetään? Vaikea kuvitella täydellisiä marimekkokuosia kammoavia av-mammoja ainoissa tai reinoissa.
Kommentit (30)
mulla on avomalli,
likalla tuunatut reinot,
mummolla ja vaarilla on myös,
mies ei kuulema tartte.
Ovat eri kätsyt kesät talvet,
jos vaik tarttee poiketa postilaatikolle, viiä tai hakee kissaa tai koiraa pihalta.
Tykkään!
Sisällä en niinkään käytä...
Crocksien tilalle tulleet.
Vierailija - 24.11.11 11:09 (ID 13790680)
Kuten crockseilla, villitys kestää vuoden, korkeintaan pari.
Mitähän sen jälkeen? Villasukat?
Crockseista ole ollut tietoakaan, jo kymmenen vuotta sitten nuoriso käytti reinoja baarikenkinä.
Yli 80 vuotta Reinojen historiaa suomalaisuus, ilo, lämpö ja uudistuminen ovat olleet legendaaristen Reino & Aino tohveleiden arvot jo 1930-luvulta. Ensimmäiset Ainot valmistuivat 1930 ja Reinot kaksi vuotta myöhemmin
Kuten crockseilla, villitys kestää vuoden, korkeintaan pari.
Mitähän sen jälkeen? Villasukat?
on siitä on aika monta vuotta ja edelleen niitä taidetaan myydä
-ovat aamutossut
-oli minunkin ukilla reinot ja mummolla ainot
-niitä käytetään nykyään jalkoihin niinkuin jo vuosikymmeniä
-eivät täydelliset av-mammat niitä varmaan käytäkään??!
ps.kuinka crocksit(2002lähtien), marimekot, tuulipuvut ja nappiverkkarit liittyy tähän tuoteryhmään?
ps.kuinka crocksit(2002lähtien), marimekot, tuulipuvut ja nappiverkkarit liittyy tähän tuoteryhmään?
on ollut vuosikymmeniä, mutta viime vuosina ne ovat kokeneet renesanssin. Vai onko muka vaaleanpunaiset Reinot mielestänne kovin vanha ilmiö? Täällä maalla niitä käyttävät julkisella paikalla suunnilleen se sama kohderyhmä, joka käyttää Crocseja julkisella paikalla.
Reinoja tai Ainoja en omista, Crocsit mulla on, ja käytän niitä kusiluistimina, pihatyökenkinä kesällä, saunassa (meillä on kylmälattiainen pihasauna) sekä moporeissuilla leiriytymiskenkinä.
Ei kai kukaan kuvittele että näitä uusia Reinomalleja tehdään vain eläkeläisten tarpeisiin?! On eri värisiä Reinoja, esim. jääkiekkojoukkueiden väreissä ja logolla sekä nämä pinkit ja muut tietenkin.
Ja mikäs siinä, Reinot on hyvät kengät jalkaan, ulkonäkö sitten jokaisen oma makuasia. Minä en vertaisi Reinoja Crocseihin vaan enemmän UGG-saappaisiin, sillä Reinoilla on perinteitä Crocsit uudehko keksintö. Ja muutenkin Reinot ovat lämpimät mutta eivät hiosta jne.
ja vaaleanpunaiset Reinot löytyy. Tupakkatossuina käytössä voi niillä nyt vaikka kaupassakin käydä. Helpot laittaa jalkaan ja mukavan lämpimät. Miinuspuolena talviaikaan niiden liukkaus, postilaatikolle saa kävellä varoen.
Miinuspuolena talviaikaan niiden liukkaus, postilaatikolle saa kävellä varoen.
Vai ohimenevä muotioikku? Ootteko te ihan kakaroita vai muuten tyhmiä?
Mun mummolla oli Ainot jo kun olin lapsi 80-luvulla.