Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitääkö miehesi huolen että saat orgasmin?

Vierailija
24.11.2011 |

kun rakastelette? Minun mieheni aina. Saan aina kun rakastellaan ja usein saadaankin samaa aikaan. hmm, ollaanko me sit vaan niin hyvin yhteen sopivat..mutta pointtini oli, onko miehellesi tärkeää että saat ja jos et saa yhdynnässä niin haluaako hoitaa muulla tavoin?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nuolemalla antaa ensimmäisen orgasmin ja sitten nussii, pitääkö sitä klitorista sitten erikseen hinkata nussimisen aikana että saisit? ei minun kokemuksen mukaan ole omalla friidullani mitään ongelmaa saada orgasmia ilman että hiplaa klitorista. Naiset on toki erilaisa kaikki.

Vierailija
2/19 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennenkuin ruvetaan yhdyntähommiin. Mikä on erittäin mukavaa, koska en saa pelkällä yhdynnällä orgasmia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On teillä uskomattomia miehiä :/. Voin vain kuvitella (tai muistella menneitä) millaista antoisa seksielämä onkaan. Tähän voin vielä lisätä yhden yksityiskohdan, sen nysän..

No, oma on kunkin ongelma. Typerintä minusta on se että tykkään ihan hitosti ottaa suihin. Joskus vaan yllätän mieheni vaikka kesken päivän kunnon imu-nuolu-sessiolla. Ja oikeasti ON turhauttavaa kun toinen usein torjuu ja saattaa vain hymähtää kun tuon tekee. Mulla pitäisi selkeästi olla mies joka tykkää suuseksistä :).

Vierailija
4/19 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tehdä samoin, seksin pitää olla kivaa ja kiinnostavaa.

Vierailija
5/19 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin joka kerta mulla ei ole tarvetta edes laueta, seksi tuntuu hyvältä ilman laukeamistakin ja olen tyytyväinen jälkeenpäin. Yleensä hoitelen itse itselleni o:n aktin aikana, tai sitten mies laukeamisensa jälkeen kysyy, saako nuolla... Luoja että se on ihana mies!! =)

Vierailija
6/19 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itselläni on joskus vaikeuksia saada orgasmi. tulee surullinen olo, kun mies yrittää ihan kaikkensa, että saisin :(... ja silti ei tärppää. vika ei todellakaan ole miehessä.

Vierailija
7/19 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

välillä käy sääliksi jos joutuu kauan paiskimaan hommia :D

Vierailija
8/19 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies yleensä hieroo ja koskettelee kunnes saan, jos tuntuu kestävän kauan niin käydään panemaan ja hieron itse itselleni orgasmin jos ollaan sellaisessa asennossa ettei mies pysty. Usein tosin siirrytään kesken hipelöimisen niin, että olen selälläni ja mies kylellään, niin voidaan ruveta panemaan ja mies voi jatkaa hipelöintiä samaan aikaan.

Vierailija
9/19 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisinaan sanoa, että ei mahtanut mitään sille että tuli niin nopeesti. Noh, katselin tätä 20v ja viimeiset 4v minulla on ollut ihana rakastaja joka huolehtii vain minusta, omat tarpeet tulee vasta sitten....eli syyttäkööt mies itseään jos joskus kärähdän tästä sivusuhteesta.

Vierailija
10/19 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun rakastelette? Minun mieheni aina. Saan aina kun rakastellaan ja usein saadaankin samaa aikaan. hmm, ollaanko me sit vaan niin hyvin yhteen sopivat..mutta pointtini oli, onko miehellesi tärkeää että saat ja jos et saa yhdynnässä niin haluaako hoitaa muulla tavoin?

Kyllä pitää ja saan myös joka kerta. Hänelle tärkeää, että nautin myös. Useimmiten saamme yhtäaikaa.

Vierailija
11/19 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi kai 1,5 kk sitten antoi mulle orgasmin eikä sen koommin ole edes koskenut sinne. Painaa vaan sisälle liukastettuna ja huokaisee päälle. Seksiä on harrastettu 3 kertaa viikossa. Nyt menossa mulla empiirinen kokeilu kauanko häneltä kestää ennen kuin tajuaa asian...

Vierailija
12/19 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle on ihan sama, milloin kukin saa, kunhan saa

Vierailija
13/19 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä tosinainen kestää parikin orgasmia ensin nuolemalla tms. ja sitten panemalla. Ette te mitään erikoisia ole miksi olisitte?

Vierailija
14/19 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehelläni on ns. alhainen libido, eikä hän osaa tyydyttää naista kuvaamallasi tavalla.

Hoidan sitten itse itseni, kun on oikea hetki.

Joo, ei tod. ole kivaa. Mutta moni muu asia on ok, joten toistaiseksi puren hammasta ja tyydyn ei-niin-tyydyttävään-seksiin.

Lämpenen nopeasti, joten saan usein kyllä orgasmin, jos mies vain kestää laukeamatta. Nautin seksistä. Saan vain sitä AIVAN liian VÄHÄN.

Nimim. nainen puutteessa ) :

Vierailija
15/19 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein parikin per kerta ja seksiä harrastamme 3 - 4 kertaa viikossa.

Ikää 40 + molemmilla. Toinen kierros.

Vierailija
16/19 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa eikä hoitele. Tyydyttää itsensä ja pahimmillaan siihen menee vain muutama työntö. Kerran tuli jo ennenkuin pääsi edes sisälle. Sitten ottaa syliin ja halaa. Se on ihan kaunista ja lämmintä mutta kun itse on kiihkosta suunniltaan ja haluaisi sitä munaa ja kunnolla niin turhauttaahan se.. Yleensä käyn "vessassa" ja tyydytän itseni siellä niin olotila rauhoittuu.

Vierailija
17/19 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hommalta, eikö löysiä voi imutella pois ennen kuinalkaa varsinaiseen yhdyntään? Itselle se toimii jos on kovinkin herkällä.

Vierailija
18/19 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka ei tyydytä naista??? Remonttireiskoja ja kivoja kavereita kyllä löytyy ilman että niiden panopuuna täytyy olla.

Vierailija
19/19 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun mä huolehdin omat saamiseni seksin aikana ihan itse. Kohteliaasti kyllä noudattaa toiveitani että ehdin saada ennen kuin hän. :)

Ja ketjun alkupään miehelle tiedoksi: en todellakaan kestä kahta orgasmia (kenties en ole tosinainen sitten). Sen jälkeen kun olen saanut, ei klitoriksen suunnalle ole minkäänlaista koskemista, se ei miellytä ollenkaan vaan sattuu. Mutta koska olen kohtelias nainen, annan miehenikin jatkaa sen aikaa että myös hän saa (ellemme ole saaneet yhtäaikaa), vaikka oma hekuman huippuni onkin jo takana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kuusi