Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mielikuvituksen puute

Vierailija
24.11.2011 |

Onko oikeasti semmoisia naisia joilla ei ole seksin suhteen mitään fantasioita?

Omalla vaimolla omienpuheiden mukaan ei ole mitään

fantasiaa , perusseksi toimii kohtuullisesti ja jos jotain uutta ja oudompaa ehdotan ei tule täystyrmäystä eikä myöskään mitään innostumisen merkkejä.

Itse olisin halukas kokeilemaan kaikkea uutta virkistävää ja olen ollut siitä avoin mutta kun ei saa mitään vastakaikua alkaa avoimmuus loppua.

Pyllyseksiä on luvattu mutta sitä vielä odotellaan

ja olen ollut omasta mielestä tosikärsivällinen

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin vaimollasi on fantasia. Hän ei vaan kehtaa kertoa sitä. Aivan samoin minäkin reagoin aiemman puolisoni kanssa, nyt olen kyllä kertonut fantasiani, vaikka ei se nyt helppoa tietty ollutkaan. Samoin peppuseksiä pääsin VIIMEIN nauttimaan, vaikkei se aiemmin kiinnostanut. :)

Koitapa patistaa, kyllä se vaimo ne fantasiat varmaan haluaisikin paljastaa, mutta hävettää. Ehdota jotain "normi"vaihtoehtoja, osuuko niistä mikään kohdalle? :)

Vierailija
2/4 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se fantasioida vaikka jostain kaveristasi eikä halua kertoa. Tai sitten ei vain fantasioi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin vaimollasi on fantasia. Hän ei vaan kehtaa kertoa sitä. Aivan samoin minäkin reagoin aiemman puolisoni kanssa, nyt olen kyllä kertonut fantasiani, vaikka ei se nyt helppoa tietty ollutkaan. Samoin peppuseksiä pääsin VIIMEIN nauttimaan, vaikkei se aiemmin kiinnostanut. :) Koitapa patistaa, kyllä se vaimo ne fantasiat varmaan haluaisikin paljastaa, mutta hävettää. Ehdota jotain "normi"vaihtoehtoja, osuuko niistä mikään kohdalle? :)

Olen ehdotellut monenlaisia ja kysellyt muun muassa onko koskaan ajatellut olevansa vaikka 3 kivassa , vastaus oli että ei.

Olen omasta mielestä tuonut selville ettei tarviis hävetä,en tiiä pelkääkö vaimo sitten sitä että suutuisin hänen mahdollisesta fantasiasta.

Itse olen kertonut hänelle mitä haluaisin kokeilla (vaikka hävetti itseä aika rankasti).

Rasittaa vaan itseä kun toisella ei oo mitään "kerrottavaa" tämän asian suhteen, ja sitä myöten ei kohta kehtaa jakaa omiakaan fantasioita.

Tiedä sitten sitä tappaako tämä seksin sitten ajan kanssa.

-AP-

Vierailija
4/4 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tällä foorumilla sellaista naista

jolla ei ole mitään fantasiaa tai ei koskaan ole miettinyt mitään "outoa".Tuntuu vaan niin uskomattomalta tämmöinen.

Kiitos asiallisista vastauksista.

-AP-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kaksi