Muita elokuisia 2012?
Moikka!
Onko vielä muita elokuisia? Tein itse tänään plussatestin ja olo on vähän epätodellinen. Yritystä kuitenkin takana 2,5 vuotta ja 1 inseminaatio. Toivottavasti kaikki menee hyvin.
Kommentit (63)
ryhmän puolella on vilkkaampaa, sinne kaikki mukaan :)
Odotan esikoistani. Enkä millään malttasi odottaa kk seuraavaan ultraan. Haluisin taas pian nähä vauvan. LA 5.8. Onkos muuten tässä elokuun porukassa joku joka olisi Turun seudulta?
Meillä LA 25.8. Ultrassa käyty ihastelemassa tulokasta ja nyt vaan sitten innolla odotetaan. Meillä on ennestään tyttö, toukokuussa 2v. :)
Täällä laskettuaika 27.8. nyt rv 13+0
Huomenna toiseen neuvolaan. Rakenneultrassa oltiin ystävänpäivänä. Ikää minulla 37 ja miehellä samoin. Ensimmäinen lapsemme - seitsemän vuotta ilman ehkäisyä - yllättihän tämä meidät todella ILOISESTI :) olemme skipanneet kaikki hoidot tms. Eli luomuna menty koko aika. Koko raskausaikana en ole oksentanut eikä muitakaan suurempia vaivoja ollut. Mahan turvotus ja hidastunut suolen toiminta lähinnä ärsyttäneet :) Tsemmpiä kaikille odottajille!
Heippa!
Itselläni laskettu aika 23.8. Avomiehen kanssa esikoista odotellaan, tällä hetkellä raskausviikkoja 15+2 Itse olen 19v ja mies on 26v. Vauva on toivottu, mutta toki esikoisen saaminen hiukan jännittää ja pistää miettimään, että miten sitä pärjää. Pikkuhiljaa on jo alkanut tottumaan ajatukseen uudesta perheenjäsenestä :)
Plussasin tänä aamuna kp 27/30. Takana km syyskuussa, pidettiin yks kierto välis ja nyt tärppäs heti taas. Kotona entuudestaan 1v7kk lapsonen. Toivon vaan että tämä tulokas pysyisi matkassa. Ei sitä jotenkaan uskalla iloita niin paljoa km kokeneena.
Toivotaan että kaikki menee hyvin ja pikkuinen pysyy mukana. Meilläkin on jo 3-vuotias lapsi ja nyt vihdoin saadaan leikkikaveri.
Onnea teille plussasta! Itse plussannut vajaa viikko sitten, ensin laskin, että la olisi elokuun alussa, mutta saattaapa olla jo heinäkuun lopulla. Noh, varmistuu sitten ultrassa.
Millaisin fiiliksen odotus on alkanut? Itselläni ristiriitaisin tuntein, vaikka vauva on tervetullut ja toivottu. Ilmoitti vaan tulostaan niin pian, heti yk 1 tärppäsi.
Onnea teille molemmille siis plussasta! Mullakin tunteet vähän ristiriitaiset, tämä tuleva pikkukakkonen erittäin toivottu ja odotettu, mutta mul on oireet tällä hetkellä niin hurjat et hiukan kauhistuttaa mitä vielä tulevan pitää! Viikko oviksen jälkeen alkoi kaikki rysäyksellä. Paha olo, oksentelu, itken, mies on "ärsyttävä", vatsa löysällä eikä kestä mitään, valtava väsymys... Toisaalta tuo taapero tuntuu äärimmäisen hellyyttävältä kovimmissakin kiukunpuuskissaan. Toisaalta iloitsen näistä oireista, edellinen raskaus täysin oireeton ja poika tuli, ehkä olis nyt tulossa tyttö? :)
Mites teillä, tiesittekö jo ennen plussaa olevanne raskaana ja oliko oireita?
Niin ja laskureiden mukaan mulla ois la 6.8
Mulla oli ainoostaan vihlasuja alamahassa ennen testin tekoa ja kaikki kuukautiskivut jäi pois, siitä epäilin olevani raskaana. Ei mulle vieläkään oo tullu oireita, joten niitä odotellessa. Ekassa raskaudessa mulla oli samalla tavalla lähes oireeton n. 8-9 viikolle asti ja sit vasta alko pahoinvointi. Onneks pääsee vajaan parin viikon päästä ultraan tarkistaan että kaikki ok.
Jos vaan kaikki menee hyvin, minullakin takana yksi kesken meno 5/11 nytten sitten vasta tärppäsi uudelleen.. Ei hirveen luottavainen olo ole vielä, esikoinen on jo 2,5v. Oireena oli vihlasuja alamahassa ja rinnat isontuneet, muita oireita ei oo, ja tietysti kuukautisten pois jäänti. La olis 5.8
Minäkin plussasin 24.11...
Olo aika epätodellinen, mutta niin älyttömän onnellinen!! Kesäkuussa 2010 jätettiin pillerit pois ja sovittiin että tulkoon jos on tullakseen, kuitenkin yhteistä elämää takana vähän päälle 8 vuotta. Johan tässä ehdin ihmetellä saanko lapsia koskaan, kun ympärillä tuntui kaikki muut ilmoittavan vauva uutisiaan. Innoissani odotan ensimmäistä neuvolaa joka 15.12. Ja tuleva iskä on niin innoissaan että on lähdössä jo sinne mukaan... =)
Laskurin mukaan LA ois 21.7.2012
Onnea teille muillekin odottajille!!!
Eilen plussasin, esikoinen on 1v2kk ja saa pikkusisaruksen:) Niin jännittävää! Tärppäsi ekalla yrittämällä. Mullakin on ensimmäinen neuvola 15.12:) Tekis mieli kaivaa vauvanvaatteet verkkokellarista. Just vasta sain ne sinne vietyä:P LA olis elokuun 22:) (Siihen on vaan lisätty 2 viikkoa ylimenoa, kun se on geeneissä) Poikalapsi olis haaveissa kun esikoinen on tyttö, mutta jos toinen tyttö tulee, niin eikun ostamaan tee settejä ja barbitaloa niin voivat sitten yhdessä leikkiä:P
Kylmä on ollut, ja väsyttää kauheasti, paineen tunnetta ala-vatsassa. Pahoinvointia ei ollut edellisessäkään raskaudessa niin toivottavasti se ei iske nytkään:)
Kaikille ihana adotusta, ja toivottavasti pikkuiset pysyvät kaikilla masussa LA:han asti:)
Meille on tulossa todellinen yllärivauva!! :)
Lapsiluvun piti olla jo täynnä...
Laskurin mukaan la 3.8
Nipistyksiä alavatsalla ja pientä pahoinvointia jo havaittavissa.
Juu mullakin tuntuu painetta alavatsassa, vihlasuja vähä väliä ja kylmä on jatkuvasti.. ällöttää ja etoo kaikki melkein... Kamalinta mitä on kohdalle nyt sattunu ni remppaa tehdessä maalin haju!! Voi kamala!
Lisäks painajasia ja pelkokuvia siitä onko kaikka kunnossa, tietysti pelottaa kun ensimmäistä odotellaan... nyt viikot 6+3
Pitää vaan luottaa siihen että kaikki menee niinkuin on tarkoitettu, eli meille syntyy heinäkuun lopussa/elokuun alussa terve lapsi. Sukupuolella ei ole mitään väliä, kunhan lapsi on terve(kuullostaa kliseeltä...)niinpaljon on kaikkee kamalaa tapahtunu ympärillä että on välillä aika tapahtuu jotain kaunista ja hyvääkin =)
Eli plussatestiä tein jo muutamia päiviä sitten ja LA menee sinne elokuun alkuun. Neuvola on jo huomenna kun viikkoja on "normaalin laskuopin" mukaan jo 6+1, mutta itse tiedän että tuossa on kaksi viikkoa liikaa... Mutta ultraan saan siis lähetteen jo aiemmin, LA varmistuu siellä. Todellisuudessa odotan vauvan syntyvän jo heinäkuun loppupuolella, koska sektio on tiedossa. Kaksi hätäsektiota jo aiemmin takana, viimeisin synty jo viikolla 37... No toivottavasti tällä kertaa päästsäisiin sinne sovittuun leikkauspäivään saakka. Nyt toivon vain että tuo kyytiläinen pysyy matkassa koska keskenmenojakin takana on ollut.
Kyllä meitä alkaa jo näköjään kertymään. Sun juttuja Wilhelmiina olenkin käynyt lukemassa tuolla kuumeilijoiden puolella.
Mä luulen kanssa että mulla synnytys tapahtuu myös jo heinäkuun puolella, kovasti on jo mietityttänyt asia. Esikon syntymä oli huono-onninen mulla, sain kolmannen asteen repeämät, uloin sulkijalihas poikki, ja sit vielä ei alkanut kohtu supistumaan takas, massiivinen verenvuoto lukee papereissa. Ja verta sainkin useamman pussin. Nyt mietityttää kovin, syntyykö toinen suunn. Sektiolla, kun tuo pidätyskyky ei ole koskaan ihan normaaliksi palautunut. Nyt sen kanssa kuitenkin pystyyy normaalia elämää elämään. Olen ehdoton alatiesynnytyksen kannattaja, mutta saattaa olla liian iso hinta alatiesynnyksestä jos repeää uudelleen. Niitä ei sit käsittääkseni niin vaan korjata. Täytynee ottaa heti ekassa neuvolassa puheeksi.
Olikos se niin et ainakin Wilhelmiina jo menossa neuvolaan? Mä en oo vielä itsestäni edes ilmoittanut mitään, jotenkin tuntuu vielä niin epätodelliselta. Kai sinne pikkuhiljaa vois jo soitellakin. :)
Mites muiden vointi? Mun on olo alkanut tasoittumaan, toiset päivät silti aika hurjia mut mukavaa kun on välipäiviäkin. :)
Määkään en oo vielä ilmottautunut neuvolaan mutta maanantaina aattelin sinne soitella. Pääsen onneks jo 13.12 käymään ultrassa sairaalassa, ihanaa nähdä onko kaikki niinkun pitäis. Nyt mulla ei oo ollu oireita muutamiin päiviin, mutta eiköhän ne sieltä vielä ilmaannu =)
Mää toivon että pääsisin synnyttämään "normaalisti" eli alakautta, koska eka lapsi synty kiireellisellä sektiolla keskosena.
No mutta nyt saa nauttia raskausajasta vielä pitkän aikaa =)
Heippa! Tein viikko sitten plussatestin ja olo on edelleen epätodellinen. Lasketuksi ajaksi tuli nettilaskureiden mukaan 4.8. Neuvolaan en ole vielä soittanut. Turvotus on suuri, mutta muuten olo ihan hyvä! Edellisessä raskaudessa kärsin ekat kolme kuukautta järkyttävästä pahoinvoinnista ja toivon että nyt säästyisin siltä!
Meillä on ennestään reilun kahden vuoden ikäinen tyttö ja ikäeroa lapsosille tulee sitten pari kuukautta vajaa kolme!
En tiedä johtuuko toisesta raskaudesta vai hyvän ystävän keskenmenosta, mutta en jostain syystä ole leiju pilvissä, kuten aiemmassa raskaudessa.
Nyt pidetään peukkuja että masuasukki tosiaan pysyy matkassa ja loppukesästä sylissä tuhisee pikku nyytti!
Heips! Täälläkin olis yks 17 vuotias typykkä. La olis ilmeisesti 25.8 :)