Asiakas vastasi puheluun kesken asiakaspalvelun!
Hitto kun ärsyttää ettei ole mitään käytöstapoja, oltiin siis etsimässä asiakkaalle sopivaa tuotetta erikoisliikkeessämme ja kesken mun lauseen asiakas vastasi puhelimeen (nappi korvassa) ja alkoi jauhaa sitä puheluaan. Kun jatkoin lausettani loppuun, osoitti sitä nappiaan kiukkuisen näköisenä ja kuiskasi mulle "Mulla on puhelu".
No joo, siihen loppui se palvelu sitten :(
Kommentit (31)
jollekin toiselle. Itse saatan kesken työpäivää huidella ostoksilla, mutta tasan vastaan työpuheluun (ja erit. asiakkaan), vaikka olisi mikä vaatekokeilu kesken. He maksavat minun palkkani ja minä taas käytän palkkaani, jotta sinä saisit palkkasi jne. Ravintoketju toimii niin.
että juuri tämän porukan palavereissä ei nykyisin enää kenenkään kännykät soi ja eikö juuri sillä kerralla 3/15 vastasi kovaääniseen soittoon.
se oli varmaan tärkeä puhelu? Kun eihän tuossa nyt mistään treffeistä esim. ollut kyse. Toisin sanoen ei se ollut henkilökohtainen loukkaus sinulle.
Myyjän ainoa tehtävä on kuitenkin saada myytyä, joten omat tunteet pitää unohtaa.
se oli varmaan tärkeä puhelu? Kun eihän tuossa nyt mistään treffeistä esim. ollut kyse. Toisin sanoen ei se ollut henkilökohtainen loukkaus sinulle.
Mut ei olisi paljoa vaadittu että olisi edes sanonut, että anteeksi puhelimeni piippaa tms. ap
Myyjän ainoa tehtävä on kuitenkin saada myytyä, joten omat tunteet pitää unohtaa.
Et varmaankaan, jos lopetit asiakaspalvelun.
korvanappiin kun tulee puhelu niin mulla se ainakin vaan menee päälle per heti. Asiakas on kuningas, olkoon huonokäytöksinen korvanappi korvassa kaupassa kulkeva (??) niin asiakaspalvelijan tehtävä on silti palvella.
T: Toinen asiakaspalvelija joka myös tekee kaupat
Se asiakas ei tehnyt mitään väärää.
vain nyt pitää sitä myyjää vähän kuin kaupan kalusteena. Ei siitä kannata loukkaantua kuitenkaan.
jos ei palannut asiaan puhelun jälkeen. Jospa hän oli "ensimmäisen kierroksen" asiakas ja palaa uudelleen. Silloin tämänkertaisesta palvelustasi oli hyötyä.
Se asiakas ei tehnyt mitään väärää.
jos ei palannut asiaan puhelun jälkeen. Jospa hän oli "ensimmäisen kierroksen" asiakas ja palaa uudelleen. Silloin tämänkertaisesta palvelustasi oli hyötyä.
Asiakaspalvelija palvelee ja myyjä myy.
Ja asiakas on aina oikeassa.
Asiakaspalvelija palvelee ja myyjä myy.
mutta paha mennä myymään mitään kun toinen sopottaa puhelimessa ja mulkoilee kiukkuisesti kun keskeytän. Eikä ehdi jäädä kytikselle kun meillä käy satoja asiakkaita päivän mittaan. Tupa täynnä tuolloinkin. ap
Sinä olet paikalla asiakasta varten, eikä päinvastoin. Tottakai sinun olisi pitänyt palata tilanteeseen. Ottaa ehkä toinen asiakas välissä, mutta kuitenkin. Tilannetajua pitää olla.
Sinä olet paikalla asiakasta varten, eikä päinvastoin. Tottakai sinun olisi pitänyt palata tilanteeseen. Ottaa ehkä toinen asiakas välissä, mutta kuitenkin. Tilannetajua pitää olla.
Toisen jälkeen tulee aina kolmas ja niin edelleen. ap
vaikka se onkin paperilla niin yksinkertaista.
nopeasti että anteeksi, mulla on nyt puhelu mutta palaan kohta asiaan.
Eikä se, että jollekin maksetaan jostain asiasta palkkaa tarkoita, etteikö sille voisi ihan peruskäytöstapoja suoda. Mun mielestä yksi peruskäytöstapa on se, että jos pitää kesken juttelun vastata puhelimeen, niin pyytää nopeasti anteeksi, koska se keskeyttää sen juttelun ja toinen joutuu odottamaan.
Ei vie minulta mitään pois, enkä koe parin sanan lausetta ylivoimaiseksi sanottavaksi.