Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asiakas vastasi puheluun kesken asiakaspalvelun!

Vierailija
24.11.2011 |

Hitto kun ärsyttää ettei ole mitään käytöstapoja, oltiin siis etsimässä asiakkaalle sopivaa tuotetta erikoisliikkeessämme ja kesken mun lauseen asiakas vastasi puhelimeen (nappi korvassa) ja alkoi jauhaa sitä puheluaan. Kun jatkoin lausettani loppuun, osoitti sitä nappiaan kiukkuisen näköisenä ja kuiskasi mulle "Mulla on puhelu".

No joo, siihen loppui se palvelu sitten :(

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nopeasti että anteeksi, mulla on nyt puhelu mutta palaan kohta asiaan.

Eikä se, että jollekin maksetaan jostain asiasta palkkaa tarkoita, etteikö sille voisi ihan peruskäytöstapoja suoda. Mun mielestä yksi peruskäytöstapa on se, että jos pitää kesken juttelun vastata puhelimeen, niin pyytää nopeasti anteeksi, koska se keskeyttää sen juttelun ja toinen joutuu odottamaan.

Ei vie minulta mitään pois, enkä koe parin sanan lausetta ylivoimaiseksi sanottavaksi.

Vierailija
2/31 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jollekin toiselle. Itse saatan kesken työpäivää huidella ostoksilla, mutta tasan vastaan työpuheluun (ja erit. asiakkaan), vaikka olisi mikä vaatekokeilu kesken. He maksavat minun palkkani ja minä taas käytän palkkaani, jotta sinä saisit palkkasi jne. Ravintoketju toimii niin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että juuri tämän porukan palavereissä ei nykyisin enää kenenkään kännykät soi ja eikö juuri sillä kerralla 3/15 vastasi kovaääniseen soittoon.

Vierailija
4/31 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se oli varmaan tärkeä puhelu? Kun eihän tuossa nyt mistään treffeistä esim. ollut kyse. Toisin sanoen ei se ollut henkilökohtainen loukkaus sinulle.

Vierailija
5/31 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyjän ainoa tehtävä on kuitenkin saada myytyä, joten omat tunteet pitää unohtaa.

Vierailija
6/31 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se oli varmaan tärkeä puhelu? Kun eihän tuossa nyt mistään treffeistä esim. ollut kyse. Toisin sanoen ei se ollut henkilökohtainen loukkaus sinulle.

Mut ei olisi paljoa vaadittu että olisi edes sanonut, että anteeksi puhelimeni piippaa tms. ap

Vierailija
7/31 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyjän ainoa tehtävä on kuitenkin saada myytyä, joten omat tunteet pitää unohtaa.

Vierailija
8/31 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
9/31 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et varmaankaan, jos lopetit asiakaspalvelun.

Vierailija
10/31 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

korvanappiin kun tulee puhelu niin mulla se ainakin vaan menee päälle per heti. Asiakas on kuningas, olkoon huonokäytöksinen korvanappi korvassa kaupassa kulkeva (??) niin asiakaspalvelijan tehtävä on silti palvella.

T: Toinen asiakaspalvelija joka myös tekee kaupat

Vierailija
11/31 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se asiakas ei tehnyt mitään väärää.

Vierailija
12/31 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vain nyt pitää sitä myyjää vähän kuin kaupan kalusteena. Ei siitä kannata loukkaantua kuitenkaan.

Vierailija
13/31 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei palannut asiaan puhelun jälkeen. Jospa hän oli "ensimmäisen kierroksen" asiakas ja palaa uudelleen. Silloin tämänkertaisesta palvelustasi oli hyötyä.

Vierailija
14/31 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se asiakas ei tehnyt mitään väärää.

Vierailija
15/31 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei palannut asiaan puhelun jälkeen. Jospa hän oli "ensimmäisen kierroksen" asiakas ja palaa uudelleen. Silloin tämänkertaisesta palvelustasi oli hyötyä.

Vierailija
16/31 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakaspalvelija palvelee ja myyjä myy.

Ja asiakas on aina oikeassa.

Vierailija
17/31 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakaspalvelija palvelee ja myyjä myy.

mutta paha mennä myymään mitään kun toinen sopottaa puhelimessa ja mulkoilee kiukkuisesti kun keskeytän. Eikä ehdi jäädä kytikselle kun meillä käy satoja asiakkaita päivän mittaan. Tupa täynnä tuolloinkin. ap

Vierailija
18/31 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä olet paikalla asiakasta varten, eikä päinvastoin. Tottakai sinun olisi pitänyt palata tilanteeseen. Ottaa ehkä toinen asiakas välissä, mutta kuitenkin. Tilannetajua pitää olla.

Vierailija
19/31 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä olet paikalla asiakasta varten, eikä päinvastoin. Tottakai sinun olisi pitänyt palata tilanteeseen. Ottaa ehkä toinen asiakas välissä, mutta kuitenkin. Tilannetajua pitää olla.

Toisen jälkeen tulee aina kolmas ja niin edelleen. ap

Vierailija
20/31 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka se onkin paperilla niin yksinkertaista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän seitsemän