Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko lihava?

Vierailija
24.11.2011 |

pituus 162 cm ja paino 68kg olenko lihava?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
03.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinulla on lihasta, et mielestäni ole lihava. Toisaalta vaikea on sanoa, mutta olen itse saman pituinen ja painan nyt muutaman kilon painonpudotuksen jälkeen 9 kg enempi, mutta jos painaisin ton verran, saattaisin olla siihen jo ihan tyytyväinen. Voihan se olla, että painonhallinta-vaihekin yllättää positiivisesti:)

Vierailija
2/11 |
03.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin siirry ihmeessä varmistamaan saavutuksesi!

olet jo tehnyn miehen työn (kuvainnollisesti)joten sinun on kaikki syy olla ylpeä ja onnellinen saavutuksestasi. Ikävä tosiasia on kuitenkin, että vaikein vaihe alkaa nyt, ja sinuna aloittaisin sen ennen kuin koko laihdutus alkaa maistua puulta.

Itse olen läpikäynyt suunnilleen saman joten tiedän, että painon ylläpito on ensimmäiset vuodet aika rankkaa, mutta ajan myötä se alkaa sujua itsestään. Paljon onnea sinulle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

et ole lihava pistäppä kuva niin arvostellaan tarkemmin

Vierailija
4/11 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoo että olet lievästi lihava. Häiritseekö painosi sinua? Jos ei, niin mitä se haittaa vaikka olisitkin vähän pyöreä.

Vierailija
5/11 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jatkanko laihdutusta vai siirrynkö painon hallintaan ja mietin esim. puolen vuoden päästä että tarviiko minkä verran tiputtaa.

kuvaa en laita, sori vaan ;)

nyt siis olen tiputtanut 25kg 8 kuukaudessa.

mitat on 97-81-102

reisissä olis ylimäärästä mutta se on myös osaltaan sukurasite.

Vierailija
6/11 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta etkö laihdu automaattisesti ns. kehollesi sopivaan painoon jos vain syöt terveellisesti ja harrastat tarpeeksi liikuntaa, olematta millään kitu-ja treenikuurilla?

Vierailija
7/11 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

BMI mukaan lievästi, mutta aika pyöreä on jo noilla luvuilla. Paremminkin 55-56 tai on sopiva ja terve tuolla pituudella...

Vierailija
8/11 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuossa melkein 2kk, joten jotain muutosta pitäis nyt tehdä. ehkä kokeilen painon hallintaa kevät talveen ja sitten oten uuden rykäisyn painonpudotukseen.

painoin 14 vuotiaana 55 joten ihan teinityttö mittoihin en todellakaan halua. minulle hyvä paino olisi 60-62kg. pitkä matka ei enää olisi mutta ne viimeiset kilot ovat tiukassa.

sinällään olen tähänkin jo todella tyytyväinen. 25kg 8kk!!!!

Vierailija
9/11 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen samaa mieltäkun muut!(: mutt akysyisin että olenko minä liian lihava kun olen 12 ja painan 57 ja pituuteni on noin. 150?

Vierailija
10/11 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen samaa mieltäkun muut!(: mutt akysyisin että olenko minä liian lihava kun olen 12 ja painan 57 ja pituuteni on noin. 150?

Et todellakaan ole liian lihava! Nuo on ihan hyvät mitat, ja todennäköisesti pituuttakin sinulle tulee vielä lisää. Jos jotain haluat painollesi tehdä, niin lähinnä kannattaa yrittää keskittyä siihen, että pidät painon tuossa 57 kg:ssa. Eli syöt terveellisesti ja harrastat liikuntaa, karkkipäivä kerran viikossa, niin homma on ihan sillä selvä.

Ja terveellinen ruokailu tarkoittaa sinulle sitä, että syöt 1-2 kunnon lämmintä ateriaa päivässä, siihen päälle aamu- ja iltapalan ja tarvittaessa välipalankin.

Sen verran ruoan laatuun kannattaa panostaa, että syöt esim ruisleipää tai puuroa ennemmin kuin kaakaota, paahtoleipää tai sokerimuroja.

Vierailija
11/11 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelliselle voisin sanoa, että jos todella olet 12v niin et ainakaan saa laihduttaa, se ei sovi lapsille. Tuskin edes olet kovin lihava, mutt avoithan vähentää karkinsyöntiä ja muutenkin syödä terveellisesti ja muistaa liikkua. Pituuskasvu tasoittaa painon ja pituuden suhteen kyllä ellei paino lähde nousuun.

Ap:lle voisin sanoa että jos olet tyytyväinen mitä peilistä näkyy niin sitten ei varmaankaan tarvitse laihduttaa. Itse olen 163cm ja 68kg, enkä ole tyytyväinen. Mutta minäpä olenkin lihonut 10kg parin viimeisen vuoden aikana ja siksi peilikuva ei miellytä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä seitsemän