G: Kenen toivoisit voittavan Big Brotherin?
Kommentit (16)
nuori poika elämä edessä, ei ole vielä saanut matkustella
BB:ssä on kertonut ainakin olleensa Kanarialla ja Prahassa, varmaan enemmänkin matkustanut.
Ja nuori, no 23 vuotta, mutta eipä siellä muutkaan juuri vanhempia ole. Terhi on 31, Mika ja Timo 28, Antti 26 ja Tiina 25-vuotias.
ei oo muuten kertaakaan saanut yhtään pistettä häätöäänestyksessä
eikös terhit ja antit ja mikat ole käynyt vaik missä, asuneetkin pitkiä aikoja ulkomailla.
Mulle sama kuka voittaa, kaikki yhtä tylsiä tyyppejä, mutta ehkä toivoisin ettei ainakaan mika voita on tylsyyden ilmentymä.
Ei kyllä synkkais tollasen hemmon kanssa yhtään !
Tiina on nimennyt Mikan yhdellä pisteellä toisella putoamiskerralla.
Tässä asukkaiden matkailut:
Mika: ollut töissä Espanjassa ja Kreikassa, YK-joukoissa Kosovossa, käynyt Kanarialla
Tiina: käynyt Tukholmassa
Antti: asunut muutamia kuukausia Asutraliassa ja USA:ssa, käynyt Kanarialla
Terhi: matkustellut mm. Australiassa
Timo: ei mitään tietoa
Perttu: käynyt Prahassa ja Kanarialla
Nämä on selvinnyt ohjelmasta. Ja huomio vain mitä asukkaat on itse puhuneet. Tämän perusteella Timo ja Tiina vähiten matkustaneet.
mua on ruvennut suunnattomasti ärsyttämään sen tapa toistaa itteänsä, nauraminen omille jutuilleen, ja sen kamu tai velihän sanoi suorassa lähetyksessä kerran, että lähes kaikki sen jutut on jo aiemmin kuultuja. Kun puhutaan sen huumorintajusta, niin se on siis täysin opeteltua, huomattiinhan se esim, siinä kun olisi yhtäkkiä pitänyt alkaa suoltamaan feikki-italiaa, niin poika meni ihan lukkoon.
Eli vastaukseni on Mika.
kaikki muut selän takana ja sitten tulee huoneesta ja halailee. Ällö tyyppi, todella!!
Eivät uskalla talossa sanoa suoraan kenellekään mutta siten päiväkirjahuoneessa haukkuvat muut.
varsinkin Tiina. Ei kellekkään suoraan sano mitään ja sitten päiväkirja huoneessa haukkuu pojat! Sama juttu terhillä!
mutta tiinaa ja terhiä koko ajan haukutaan tuosta.
On mun mielestä sellanen ihminen joka ei missään tapauksessa halua riidellä, eikä ole niitä aiheuttamassa. Kuitenkin samaan aikaan puolustaa itseään, esim. tämän Tiinan kakunleipomiskitinän aikana. Sanoi suoraan, mutta ilman, että kukaan olisi siitä voinut loukkaantua. Paitsi Tiina, jonka kitinä ja valitus tulee jo korvista. Ja uskon, että Mikaa on monesti asiat harmittanut, muttei jaksa turhista kitistä.
Vierailija:
mutta tiinaa ja terhiä koko ajan haukutaan tuosta.
Ehkä siksi, että ne ei keskity pääsääntöisesti siihen toisten haukkumiseen. Tiinan ja Terhin päivät tuntuvat koostuvan valituksesta, kitinästä ja haukkumisesta. Pojat toteavat asian ja se siitä. He eivät jää märehtimään huonoon oloon ja pahaan mieleen.
Kaivaa nokkaansa ja piereskelee estoitta.