Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi vihaatte maalaisromanttista sisustusta?

Vierailija
24.11.2011 |

Meillä on sellainen, asunto on yli 100 vuotta vanha puutaloasunto. Suurin osa tavaroista on oikeasti vanhoja, tuunattuna, meillä ei ole mitään tekstijuttuja (näitä leipälaatikoita jne).

Minusta en voisi kuvitellakaan tänne muuta sisustusta, moderni olisi aivan kamala

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en tykkää näistä "vanhan" näköisistä lastulevyhuonekaluista ja muusta tuon tyylisuunnan vakiokrääsästä tekstitekstiileineen ja -lootineen.

Vierailija
2/5 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

valkoista ,valkeaksi maalattua siten et pensselin jälki näkyy.Mä inhoon kuivakukkia ja tekokukkia.Mä inhoon kynttilöitä sisustuskäytössä.Mä inhoon raskaita verhoja.Mä inhoon maljakoita ja astioita sisustuskäytössä.

Kaikkein eniten inhoon seinille,huonekaluihin yms.kirjoitettuja typeriä tekstejä eri kielillä,pahin ranskaksi.

Ei kun kaikkein eniten inhoon TUPSUJA.Oikeesti tupsuihmiset on vakavan psykiatrisen avun tarpeessa.

Mä inhoon myös lehmänkelloja,valurautaisia huonekalun jalkoja,uusiovanhoja kelloja tyyliin rautatieasema.Mä inhoon pitsiä ja emalia.

Ainoo asia mistä pidän kyseisessä tyylissä on kissat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missään seitkytluvun kerrostalossa taas se ei ole niin kiva.

Vierailija
4/5 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.allposters.fi/-sp/Tournee-Du-Chat-Noir-posters_i1849107_.htm

siis tämä juliste kuvana, kissa löytyy mutta myös ranskaa =D =D

listaltasi meiltä löytyy tekokaktus huoneesta jossa ei ole luonnon valoa, astioita sisustuskäytössä, lehmänkello ja valurautainen vanha pata ja emalisia vanhoja punaisia kahvipannuja =) ap

Vierailija
5/5 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitä on joka paikassa. Itse pidän persoonallisemmasta tyylistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kahdeksan