Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko esittää toiveen ettei joulupuukeräykseen ostettu lahja päädy sijaislapselle?

Vierailija
24.11.2011 |

Koska sijaisvanhemmilla on velvoite kohdella sijoitettua lasta tasavertaisena perheenjäsenä, ei kulueränä, joka sysätään vaatekomeroon siinä vaiheessa, kun siihen lapseen pitäisi rahaa sijoittaa.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

me olemme sijaisvanhempia olleet jo useamman vuoden enkä ole kuullutkaan jotta joulupuukeräyksen varoja olisi jaettu sijaislapselle.mistä olet kuullut?

Vierailija
2/10 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerrottiin lahjojen menevän lapsille, jotka asuvat lastenkodeissa ja sijaisperheissä eivätkä nämä lapset muuten saisi yhtään lahjaa.

Vantaa taisi olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

me olemme sijaisvanhempia olleet jo useamman vuoden enkä ole kuullutkaan jotta joulupuukeräyksen varoja olisi jaettu sijaislapselle.mistä olet kuullut?

Jos ei äidinkieli suju, niin aina voi hakea sijaisvanhemmaksi.

Vierailija
4/10 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä taas joku katkera mamma tilittää. Lapset otettu huostaan, mutta mammassa ei tietenkään ole mitään vikaa, vaan sijaisvanhemmissa.

Vierailija
5/10 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä taas joku katkera mamma tilittää. Lapset otettu huostaan, mutta mammassa ei tietenkään ole mitään vikaa, vaan sijaisvanhemmissa.

Olen vain huomannut, että jos pää ei lukemiseen riitä, niin aina voi hankkia rahaa lapsilla.

Vierailija
6/10 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakettiin voi myös laittaa ehdon, että ei lihavalle, vammaiselle, ylivilkkaalle tai maahanmuuttajalle tms.

Vierailija
7/10 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

perheelle ja sellaiselle lapselle, jolle VANHEMMILLA ei ole oikeasti rahaa lahjaa hankkia.

Sikasijareiden sijoituskohteille sikasijarit ostakoot lahjat kulukorvauksista, kai siitä nyt 5€/sijoituskohde rahaa irtoaa???

Vierailija
8/10 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vain huomannut, että jos pää ei lukemiseen riitä, niin aina voi hankkia rahaa lapsilla.

Mä olen taas huomannut suomen kieltä pääaineena lukeneena, että ihan älykkäät ja koulutetutkin ihmiset tekevät oikeakielisyysvirheitä. Lisäksi olen ihan muuten vaan huomannut sen, että sijaisvanhemmat tekevät arvokasta työtä.

Kerrohan minulle, että jos kerran sijaisvanhemmuus on niin helppo keino kääriä rahaa, miksi sijaisvanhemmista on niin kova pula?

Vierailija
9/10 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

johon viestissäsi viittaat. Minä ainakin olen jakamassa yhden vastaavan keräyksen kautta tulevia lahjapaketteja lapsille ja ne ainakin menevät vähävaraisille perheille eikä sijaisperheille. Ja Vantaalla ollaan.

Laitoksissa asuville lapsille Joulupuu tms. keräyksen kautta tulevat lahjat ovat varmaan tärkeitä. Harva saa biovanhemmiltaan/suvulta joululahjaa - se on valitettava tosiasia, jonka takia varmaan joululahjoja sijaishuollon piirissä oleville lapsille kerätään.

Vierailija
10/10 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä sijaisperheiden mollaaminen. Vain todellinen idootti kuvittelee, että sijaisvanhemmaksi ryhdytään rahan vuoksi. Joku tuolla ylempänä totesikin osuvasti, että kumman vähän on tunkua sijaisvanhemmiksi, jos se niin rahakasta hommaa on. Ala itse sijaisvanhemmaksi ja tule sitten tänne ruikuttamaan. Sijaisvanhemmat tekevät hurjan hienoa työtä ja pelastavat monen lapsuuden ja antavat edes mahdollisuuden elämään ja tulevaisuuteen ja uskallan väittää, että sijoitettuna moni lapsi on välttänyt Kouvolan kaltaisen kuoleman..mietippä sitä.