Minkäikäiset lapset eivät enää "kiukuttele"?
Kommentit (18)
kysymys ja huomasin sitä kirjoittaessa että taitaahan sitä kaikenikäiset kiukutella.
Tarkoitan vaan sellaista itku-potku-raivaria, minkä lapset saavat kiukuissaan, nälissään, väsymyksissään tai jotain mahdotonta tahtoessaan.
kysymys ja huomasin sitä kirjoittaessa että taitaahan sitä kaikenikäiset kiukutella. Tarkoitan vaan sellaista itku-potku-raivaria, minkä lapset saavat kiukuissaan, nälissään, väsymyksissään tai jotain mahdotonta tahtoessaan.
Useimmat kiukuttelee vielä aikuisenakin.
Vanhukset ne vasta kiukutteleekin.
ja olen 40. :D
10v. poika kiukuttelee harvoin ja on tasapainoisempi, kuin toi 7v.
7v. on sellainen draamakuningas, mutta kodin ulkopuolella reipas ja kaikki se kiva kiukku purkautuu kotona ja tavaroitakin vielä heittelee.
Pienestä näyttää se kiukku tulevan.
Itsekkin odotan 7v. kasvua tasapainoisemmaksi ihmiseksi.
kysymys ja huomasin sitä kirjoittaessa että taitaahan sitä kaikenikäiset kiukutella. Tarkoitan vaan sellaista itku-potku-raivaria, minkä lapset saavat kiukuissaan, nälissään, väsymyksissään tai jotain mahdotonta tahtoessaan.
En usein nälästä, mutta tosi usein "jotain mahdotonta tahtoessani". Itkut tulee varsinkin, ja pahimmassa tapauksessa potkutkin, tosin salaa jossain vessassa. :D
Olen 38
vuoden jälkeen mitään raivareita. Eikä monta silloinkaan.
Kuopus 6v saattaa joskus huonona päivänä jos on nälissään saada vieläkin.
Ihan samoin tekee 11 v tytär. Minä taas en niin tee, en viitsi kiukutella, minusta se on ihan omituista touhua.
Ihan samoin tekee 11 v tytär. Minä taas en niin tee, en viitsi kiukutella, minusta se on ihan omituista touhua.
kysymys ja huomasin sitä kirjoittaessa että taitaahan sitä kaikenikäiset kiukutella.
Tarkoitan vaan sellaista itku-potku-raivaria, minkä lapset saavat kiukuissaan, nälissään, väsymyksissään tai jotain mahdotonta tahtoessaan.
Ei ole saanut sellaista kunnon itku-potkuraivaria enää 3:n ikävuoden jälkeen.
ei edes murkkuiän jälkeenkään. Sitäpaitsi kiukuttelevathan aikuisetkin joskus joten ei mitään uutta taivaan alla.
kun lapselle tulee ikää? 7v. poika se vain jaksaa kiukutella.
10v. esikoinen ei taas kiukuttele kuin harvoin.
Olen odotellut, että 7v. löytäisi tasapainon joskus.
Antakaa edes hiukan toivoa.
Paitsi välillä kun käyvät kotona...
Paitsi välillä kun käyvät kotona...
Varsinkin jos ovat pari päiväää tai pitempään.
Lapsi kiukuttelee vieläkin ikää 9 vee, mä kiukuttelen mun miehelleni mun ikä 38 vee ja mun mieskin kiukuttelee ja se on 42 vee ja kaikki me kiukuttelemme satunnaisesti myös vanhemmilleni. Viimeksi kiukuttelin, kun matkustin ensin 4 tuntia junalla ja sitten 2 tuntia bussilla. Lapsi ei kiukutellut silloin ;-)
Useimmat kiukuttelee vielä aikuisenakin.
Vanhukset ne vasta kiukutteleekin.