Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Auta meitä kehittämään sivustoamme -pop up ÄRSYTTÄÄÄÄÄÄÄ!

Vierailija
24.11.2011 |

Kuinka monta kertaa siihen pitää vastata "ei ikinä" ennen kuin tajuaa??? Vitun ärsyttävää käyttää tätä palstaa kun joka käänteessä lävähtää toi ruutu päälle. :(

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla tossa ylälaidassa hyppii toi teksti firefox esti tätä sivuostoa avaamasta ponnahdusikkunaa ja ihmettelinkin mikä nyt yrittää pomppia

Vierailija
2/8 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen estänyt ne

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta muutin asetuksia sen verran, että Firefox ei ilmoita toimenpiteistään.

Vierailija
4/8 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka monta kertaa siihen pitää vastata "ei ikinä" ennen kuin tajuaa??? Vitun ärsyttävää käyttää tätä palstaa kun joka käänteessä lävähtää toi ruutu päälle. :(

sinäkin Firefoxia ja Adblockia. Ei pop-uppeja eikä mainoksia! Sivu latautuu salamannopeasti -eikä maksa mitään.

Vierailija
5/8 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä sitten milloin se myöhemmin on ja se taas lävähtää ruutuun.

Mutta oli tosi ärsyttävää, eikä yhtään innosta vataamaan moiseen kyselyyn. Sekin pistää miettimään että miten ne ymmärtää kyselyn tulokset, kun eivät ymmärrä yksinkertaista lausetta "ei ikinä"??

Vierailija
6/8 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinäkin Firefoxia ja Adblockia. Ei pop-uppeja eikä mainoksia! Sivu latautuu salamannopeasti -eikä maksa mitään.

Vierailija
7/8 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siitä kielsin ilmoitukset estoista. En ole edes huomannut.

Mutta muuten ne on kyllä ärsyttäviä.

Vierailija
8/8 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinisen kyselylaatikon, jossa udellaan nyt "karppaako perheenne?" Adblock minulla on ja poistan uudet mainokset menemällä sellaisen kohdalle, painamalla hiiren oikeata nappulaa ja avautuvasta valikosta valitsen "lisää suodatin".

Miksi en pysty tekemään sitä tuon sinisen lootan kohdalla?