Seksin aikana, onko kohtuutonta pyytää miestä...
hieromaan esim. takka päin pantaessa klitorista tai peräaukkoa?
Itse en saa orgasmia pelkästään yhdynnästä ja pyysin kerran mieheltäni, että hän samalla hieroisi klitoristani. Siihen mies ärjähti ettei hän ole mikään monitoimi työkalu!
Kommentit (22)
hieromaan esim. takka päin pantaessa klitorista tai peräaukkoa?
Itse en saa orgasmia pelkästään yhdynnästä ja pyysin kerran mieheltäni, että hän samalla hieroisi klitoristani. Siihen mies ärjähti ettei hän ole mikään monitoimi työkalu!
Ei ole kohtuutonta. Meilläkin piti ensin opettaa, mutta hyvä siitä on tullut. Pystyy se mieskin tekemään kahta asiaa yhtäaikaa, panemaan ja räpläämääm klitorista. Ei nimittäin tunnu yhtä hyvälle, jos itse räplää:)
Ja täällä kun moni ihmetteli,että miksei itse tee sitä.
Niin mä olen ainakin sen verta hankala tapaus,etten saa minkäänlaista mielihyvää,kun itse hieron klitoristani,mutta jos mies sen tekee,laukean hetkessä.
Masturboidessakin on pakko käyttää vibraa..muuten ei hommasta tuu mitään.
eikä mun tartte pyytää. Ihan kohtuullinen pyyntö, todellakin.
eiköhän se ole ihan itsestäänselvyys että mies noin tekee..
Jos haluat häntä kuitenkin katsoa, niin hiero itse klitoristasi. Mä teen joskus niin.
mutta onko joku syy, mikset tee sitä itse? Etkö kehtaa?
ehkä miehesi toivoo, että säkin teet jotain eikä vain hän?
"Onko se takka tässä jotenkin ratkaiseva tekijä?"
*Reps Kops* :DDDD
on se melkein kohtuutonta. Mikset itse tee samalla itsellesi? Onhan sinulla kädet.
Eihän mies pysty kävelemään ja puremaan purkkaakaan yhtäaikaa ...
Klittaa on ihan kätevä hieroa itsekin tuossa asennossa.
koko toimitus siihen.
Mulla mies hyväilee käsin orkut mulle ennen yhdyntää ja sitten sen aikana ei tarvitse mitään klitorista huomioida.
Tässä yhtenä iltana mies hyväili sisältäni ja aloin samalla hieroa klitoristani.Puhelin siinä miehelleni, että haluan kokeilla, miltä se tuntuisi. Miehen pari sormea kosketteli tasaiseen rytmiin etuosaa ja oma sormeni pyöritteli ehkä jostain vastakulmilta klitorista. Uih, mikä tuntuma.Erilainen orgasmi taas kuin yhdynnästä.
Aikamoinen "mies" sulla, jos ei osaa edes naistaan tyydyttää. Meillä hierotaan klittaa, peppureikää ja vaikka mitä jos se tuo nautintoa.
Aikamoinen "mies" sulla, jos ei osaa edes naistaan tyydyttää. Meillä hierotaan klittaa, peppureikää ja vaikka mitä jos se tuo nautintoa.
Miehen vastuulla sekin.
Mitä jos nainen ottaisi vastuun omista orgasmeistaan.
T: Reissumies
Miehen vastuulla sekin.
Mitä jos nainen ottaisi vastuun omista orgasmeistaan.T: Reissumies
onko seksin tarkoitus vain saada itselle tyydytys, ihan sama mitä kumppani kokee tai tuntee?
No, olinhan mä neljä vuotta sellaisen moukan kanssa suhteessa, mielummin tyydytti itsensä, ku "näki vaivaa" sen eteen, että minäkin saisin seksistä jotain.. :( Ku normaali seksi on niin vaivalloista, tulee hiki ja sotkua..
No, nyt mulla on mies, joka nauttii yksistään siitä, että mä nautin. Haluaa tuottaa mulle nautintoa..
Mutta toisaalta, onko tuo asenne yllättäväkään, kun aina vaan korostetaan itseä.
Ja muuten, en itekään kaipaa joka kerta orgasmia, on jotenkin niin tyydyttävää huomata olevansa haluttu, myös näin loppuraskaudesta kun valtava vatsa on koko ajan hankaloittamassa... Ja onhan se toisen nautinnon ja halun kokeminen aina jotenkin kiihottavaa ja tyydyttävää.
niin ehkä nainen voi sitten jäädä ilman orgasmia. Turha siitä on miestä syyttää. Jos on niin vaikeaa ja vaivalloista nauttia. Yksikään nainen tai mies ei ole ollut avuton tai valittanut ettei saa orgasmia. Vaihtakaa miestä, ehkä miehessänne on vikaa, jos siihen käsiänne tarvitsette. Vaihtakaa Reissumieheen. Reissumies tulee ja menee ja antaa orgasmin ilman käsiä lantiota liikuttamalla.
Vain aloittelijat käyttävät yhdynnässä käsiä. Kannattaisiko harjoitella vähän enemmän? Minä olen panomies ja tiedän mistä puhun. Olen tyydyttänyt enemmän miehiä ja naisia, kuin yksikään teistä. Tietenkin voin kädellä auttaa, jos se on niin vaikeaa, mutta voin myös ottaa ja lähteä sillä olen Reissumies.
T: Reissumies
mutta saman voi tehdä itsekin. Parasta kyllä on silloin, kun saa orkut ilman klitoriksen stimulointia, voi keskittyä itse asiaan. Meneehän klitorisorkut kyllä mukavasta esileikistä ja omasta kivasta.
Onneksi oma mies haluaa myös itse huomioida mua aktin aikana :) Ja joskus voin hieroa itsekkin, ei se niin nuukaa ole.
Reissumiehelle voisin sanoa, että kyllä minäkin teen oman osani sängyssä ihan miestä ja itseäni varten. En vaadi enempää, enkä vähempää omalta ukoltani omalle kohalleni.
Aloittaja sun miehes oli kyllä vähän törkeä. Tietty ymmärrän miestäsikin. Kai hänkin sen vaistoaa, jos seksi ei suju ja miehelläsi on sen takia avuton olo ja sitten sen purkautuu tuolla tavoin :( Ei se mukavaa ole. Mutta kannattaisiko ihan vain istua alas ja keskustella asiasta. Tiedän, että se voi olla melko pelottavaa omankin kumppanin kanssa (varsinkin, kun ei haluaisi loukata toista), mutta kissa on vain joskus nostettava pöydälle. Sano miehellesi, että et ole tyytyväinen teidän seksielämäänne ja miettikää miten sitä voisi parantaa ilman sen suurempia stressejä. Ei meilläkään aina molemmat saa seksiä harrastaessa, mutta kumpikaan ei enää ota siitä itseensä, sellaista se vain joskus on.