Apua kaivataan! Löydättekö te G-piste sauvoilla G-pisteen?
Olen ostanut jo usean dildon/vibran, jotka lupaavat sauvan pään ja muotoilun kiihoittavan G-pistettä. Vaikka miten kääntelen ja vääntelen sauvaa en sitä löydä. Sormin löydän sen ja myös mieheni löytää sen. Haluaisimme jotain vaihtelua tyydyttämiseen ettei aina tarvitsisi käsin ronkkia. Onko neuvoja/kokemuksia?
Kommentit (8)
sauvalla pitää saada tarpeeksi painetta tiettyyn kohtaan että tuntuu.
Ja hassua että täällä monta naista keskustelee omasta g-pisteestään, ja sitten yksi joka ei ole sitä itseltään löytänyt tulee kertomaan että koko g-pisteen olemassaolosta kiistellään. :D
olemmassa olon kiistelystä sain selvän kun en sitä itseltäni millään ole löytänyt... tää vauvapalstan 7 vastauksen kysely, ei oo kovin pätevä, tutkimus mielessä.
tiedän monia jotka sitä ei kertakaikkiaan löydä.. KVG
http://www.seksuaaliterveysklinikka.fi/index.php?option=com_content&vie…
saan kyl klitta orgasmei mut g-pistettä en vielä tähänkään päivään mennessä ole löytänyt :/
Tässä: G-pistesauva on yhdyssana. Ole hyvä.
kyllä mun mies sen löytää ihan muuten kuin käsillä. Ei kai sinne nyt käsin aleta kaivelemaan, aika kaukana paikka ainakin minulla on. yök mitä juttuja täällä.
kyllä mun mies sen löytää ihan muuten kuin käsillä. Ei kai sinne nyt käsin aleta kaivelemaan, aika kaukana paikka ainakin minulla on. yök mitä juttuja täällä.
mä en oo löytäny sauvoilla enkä käsillä. ja tietääkseni sen olemassa olosta kiistellään.
Ihan oma sormi ylettyy näppärästi.