Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lopettakaa jo nuo älyttömät ainaiset "olenko raskaana?" kyselyt!!!

Vierailija
24.11.2011 |

Ensinnäkin:

-Kukaan muu ei voi sitä tällä palstalla tietää, oletko raskaana vai et

- jokaisen oireilu tai oireettomuus raskaudessa yksilöllistä

-odottakaa rauhassa ja tehkää raskaustesti ettei tarvitse arvailla

-jos testissä "haamuviiva" tehkää testi myöhemmin uudestaan

- jos testi positiivinen -> olet raskaana

Ärsyttää jo toi ihmisten typeryys, käyttäkää maalaisjärkeä!!!!

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin: -Kukaan muu ei voi sitä tällä palstalla tietää, oletko raskaana vai et - jokaisen oireilu tai oireettomuus raskaudessa yksilöllistä -odottakaa rauhassa ja tehkää raskaustesti ettei tarvitse arvailla -jos testissä "haamuviiva" tehkää testi myöhemmin uudestaan - jos testi positiivinen -> olet raskaana Ärsyttää jo toi ihmisten typeryys, käyttäkää maalaisjärkeä!!!!

Mutta taidatte olla vain tosi nuoria ja kateellisia :D

Vierailija
2/23 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka kyseessä onkin vauva-palsta, ei se sitä tarkoita, että tarvii kysellä "tyhmiä". Kuka sen nyt täällä voi tietää?

" Harrastettiin eilen seksiä, olenko nyt raskaana? Mitä oireita voi jo olla? Voinko tehdä jo testin?"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, olen tosi nuori ja kateellinen! T: kolmen lapsen äiti 38v

Vierailija - 25.11.11 10:00 (ID 13791744)

Ensinnäkin: -Kukaan muu ei voi sitä tällä palstalla tietää, oletko raskaana vai et - jokaisen oireilu tai oireettomuus raskaudessa yksilöllistä -odottakaa rauhassa ja tehkää raskaustesti ettei tarvitse arvailla -jos testissä "haamuviiva" tehkää testi myöhemmin uudestaan - jos testi positiivinen -> olet raskaana Ärsyttää jo toi ihmisten typeryys, käyttäkää maalaisjärkeä!!!!

Mutta taidatte olla vain tosi nuoria ja kateellisia :D

Taistellaan nyt sitten siitä, saako VAUVA-palstalle kirjoittaa raskauspohdintoja vai ei :D Voi hyvänen aika! Olet kyllä ainakin tosi lapsellinen ja ahdasmielinen! Saanko kysyä, että mitä tänne sitten saa kirjoittaa!?!?!? Kerro ihmeessä!!

Vierailija
4/23 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo, ap, jutellaan mieluummin vaikka Jussi Parviaisen blogista. Tai Tuksusta. Tai jostain muusta sivistyneestä. Vauvajutut on kyl niin tyhmii täällä vauvapalstalla varsinkin.

Nimim. Varmaankin raskaana, kun raudanmaku suussa ja kahvi ellottaa, kolmas yrityksissä ;)

Vierailija
5/23 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sitä nyt saa kokemuksia kysellä? =)

Itseäni kyllä ärsyttää enemmän ne "mitä teen jauhelihasta" ja muut uusavuttomien jutut.

Tai "mitä tarkoittaa jos kärsii depressiosta" jutut.

EVG, vaikka toki tuo googlen käyttäminen on vaikeaa, hakukenttään pitää kirjoittaa sana ja sitten katsotaan vaihtoehdoista luotettavin.

Vierailija
6/23 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertomaan minulle, että mitä täällä sitten saa kirjoittaa???!!! Kerrot olevasi 38v, mutta kyllä tuo on tosi lapsellista, jos kuvittelet, että kun sinä kiellät, niin kirjoittelu loppuu. Mutta näköjään vastalauseiden jälkee Ap päätti häipyä vähin äänin :D

Vierailija
7/23 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro kerro!

Vierailija
8/23 |
26.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sinun ikäsi oli???

Ihan vaikka vain teidän kiusaksi ja koska se on jännää ja hauskaa! Tämä on vauva-palsta ja jos et näitä mietteitä kestä, mene muualle tai jätä lukematta! Enemmän mua ärsyttää jotkut Salkkari-aloitukset. Siis onko typerämpää kuin seurata ja puhua jostain tosi sairaasta TV-sarjasta? Toivottavasti ette anna lastenne katsoa noita. Sitä paitsi kyseleminen raskausoireista on ihan luonnollista ajatusten vaihtoa nykypäivänä. Ennenhän ei naiset saaneet puhua asioista ja raskautta pidettiin salassa, mutta luulisi asioiden kuitenkin muuttuneen hieman suvaitsevammaksi! Olen ehkä väärässä. Yst.terv. Varmaankin raskaana ;D Ps. Ärsyttää sun typeryys ja ahdasmielisyys. Et varmastikkaan ole kovin vanha?

34v. Siis tarkoitatko, että "aikuisena" ei saisi enää hassutella ja arvailla??? Kummallista. Kyllä minusta on edelleen lapsellista 38 vuotiaalta luulla, että hänen kieltonsa puhua jostain aiheesta otetaan mukisematta vastaan. Ollaan nyt kuitenkin VAUVA.fi Aihe Vapaa-palstalla. Ihme palstapoliiseja liikkeellä! Kysyin siis, että mistä tänne sitten saa kirjoittaa, mutta kukaan ei näköjään osaa tähän vastata, joten miettikää hyvät ihmiset ennen kuin kiellätte jotain! Joku voi haluta perustelut :D Jotenkin niin ala-aste meininkiä te ja teidän kiellot. Hohhoijaa

Vierailija
9/23 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monille kyselijöille on kyse suuresta ja jännittävästä asiasta, semmoisesta, josta ei välttämättä halua vielä kertoa tutuille.

Vierailija
10/23 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo ainaiset "älä keskustele tästä" aloitukset. Ihmiset voivat käyttää tervettä järkeä, mutta nää keskustelupalstat on juuri sitä varten, että voi purkaa mieltään, kun siltä tuntuu. Harvavapa varmaan mitään lopullista diagnoosia odottaa.

Vierailija
11/23 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos et sattunut huomaamaan, tämä on VAUVA.FI ja täällä puhutaan vauvoista. ei sun tarvi lukea niitä aloituksia

Vierailija
12/23 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten vielä jotkut ottavat niin todesta muiden av-palstalaisten kirjoitukset ja pettyvät suuresti elleivät olekaan raskaana vaikka av-mammat kovasti niin väittivät.

Vierailija
13/23 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäisi arvailla onko raskaana vai ei?

Miksi ei voi tehdä testiä?

En mä mene arvuuttelemaan mahdollista raskautta ennen kuin kuukautisten pitäisi alkaa ja seuraile jotain ns. alkuraskauden oireita. Jollei menkkoja kuulu teen testin ja that´s it!

Vierailija
14/23 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin samaa mieltä!

Vierailija
15/23 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka yleensä ajattelenkin, että ns. hömpemmistäkin aiheista voi täällä keskustella. Mutta järki katoaa täysin, kun mietitään ovista seuraavana päivänä, mistä voisi jo tietää, onko tärpännyt ja raskaustestejä tehdään kymmenittäin, kun ei malteta odottaa. Joskin täytyy sanoa, että olen tuon itsekin kokenut, sillä mulla on ollut paljon kiertoja, joissa on ollut aivan selvät raskausoireet ennen menkkojen alkua ja vasta riittävän monta kertaa tuon kokeneena alan uskoa, että olen raskaana sitten, kun oireita EI ole! No onhan se hauskaa ja jännittävää noita juttuja pähkäillä, mutta monilla se pettymys menee sitten yli, kun on kuukaudesta toiseen samanlaista vuoristorataa.

Vierailija
16/23 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja varsinkin ne joilla menee joku helvetin pieru mahassa ja kuvittelevat tuntevansa vauvan potkuja!!!! Eihän ne ny hitto vie tunnu niin alkuraskaudessa.

Vierailija
17/23 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on hirmu jännää, kun vauvaa yritetään. Täällä aina jaksetaan haukkua vauvaa yrittäviä ja ensimmäisen lapsen äitejä.

Vierailija
18/23 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka kyseessä onkin vauva-palsta, ei se sitä tarkoita, että tarvii kysellä "tyhmiä". Kuka sen nyt täällä voi tietää?

Vierailija
19/23 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiedä onko teillä kokemusta siitä kun vauvaa tehdään ja tehdään ja tehdään, eikä sitä oikein ikinä kuulu. Voi olla että on. Itse olen esikoista tehdessä kirjoitellut jos jollekin palstalle "olenkohan TÄLLÄ kertaa raskaana?"-avauksia toivorikkaana. Oli tosi vaikea saada pidettyä positiivinen mieli ja vire yllä, kun vauva yritystä oli takana 1,5v ja keskenmenoja jo useampi.

Vaikka miten yritin, en saanut ovulaation jälkeen mielestäni heitettyä sitä ajatusta, että ehkä tällä kertaa se tapahtuukin. Ja palstat olivat purkukeino sille, koska miestä ei voinut loputtomiin kuormittaa (jännitti asia häntäkin) eikä ystäville haluttu kertoa.

Eli sanoisin niin, ettei niitä avauksia ole pakko lukea, jos ne niin kovin ärsyttävät.

Vierailija
20/23 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vaikka vain teidän kiusaksi ja koska se on jännää ja hauskaa! Tämä on vauva-palsta ja jos et näitä mietteitä kestä, mene muualle tai jätä lukematta! Enemmän mua ärsyttää jotkut Salkkari-aloitukset. Siis onko typerämpää kuin seurata ja puhua jostain tosi sairaasta TV-sarjasta? Toivottavasti ette anna lastenne katsoa noita. Sitä paitsi kyseleminen raskausoireista on ihan luonnollista ajatusten vaihtoa nykypäivänä. Ennenhän ei naiset saaneet puhua asioista ja raskautta pidettiin salassa, mutta luulisi asioiden kuitenkin muuttuneen hieman suvaitsevammaksi! Olen ehkä väärässä.

Yst.terv. Varmaankin raskaana ;D

Ps. Ärsyttää sun typeryys ja ahdasmielisyys. Et varmastikkaan ole kovin vanha?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yhdeksän