Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita jotka eivät huomaa olossaan muutoksia tupakoinnin lopettamisen jälkeen?

Vierailija
24.11.2011 |

Luin tota ketjua lopettamisesta, ja sitä kuinka hyvä olo kaikilla lopettaneilla tunti olevan...Oonks mä sit joku ihme poikkeus, kun ei tunnu yhtään sen erilaisemmalta elämä kuin ennen? En voi sanoa et haistan tai maistan paremmin, ei irtoa limaa, ei verta ei mustaa, ei mitään...Oon polttanut 15 vuotiaasta saakka (nyt 44), ja ollut aina välillä polttamatta, pisin tauko oli 3 vuotta (siitäkin on jo 6 vuotta). Noin 2 kuukautta sit van päätin et en taida tänään polttaa, enkä sit oo vieläkään polttanut. Mutta siis, en tunne mitään ihmeellistä muutosta olossani, sen puolesta voisin palata tupakoitsijaksi vaikka heti...

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin n. 10 vuotta sitten. En myöskään tuntenut mitään parantunutta makuaistia ja muita ihmeellisyyksiä lopetuksen jälkeen. Tai olihan se että tupakanhaju alkoi ällöttämään siinä muutaman kuukauden savuttomuuden jälkeen eli paranikohan se hajuaisti kuitenkin tai jotain? Mutta kyllä lopettaminen silti oli paras päätös mitä olen tehnyt.

Vierailija
2/2 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poltin 25 vuotta, ja lopetin siis 7 v sitten. En huomaa mitään eroa. NO ehkä sen verran, että ennen hölkkäsin sisulla, ja väsyin, kun en saanut henkeä. Nykyään väsyy jalat ennen keuhkoja :) Mut ihan arkisessa elämässä ei mitään muutosta haju- tai makuaistissa tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kuusi