Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies lähti, jäin yksin 2, 4, 7 ja 8-vuotiaiden kanssa

Vierailija
24.11.2011 |

Ei enää jaksanut rasittavaa lapsiperhe-elämää, pakkas tavarat ja lähti.. Olen kuitenkin onnellisempi ilman häntä. Muutaman kerran ukko on luikerrellut milloin milläkin verrukkeella meille, eikä ole meinannut millään lähteä pois. Kaipais varmaan takaisin, muttei kehtaa kysyä.. En kyllä huoli enää takaisin. Tommonen paskiainen saa pysyäkin poissa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta koska pärjäät yksikseenkin, niin hyvä niin. Et selvästikkään kaipaa häntä.

Vierailija
2/5 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai oletko jo myrkyttänyt heidänkin mielensä?

lapsilla on oikeus isään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi teillä on noin paljon lapsia? Olisitte tyytyneet vähempään. Olisi jäänyt aikaa parisuhteellekin. En minäkään jaksaisi tuollaista perhettä pyörittää. 1-2, max. 3 lasta -> Ei nykyisen työelämän vaatimalla panostuksella pysty enempään. Lisäksi pitää olla ihan huima palkka että saa edes jonkunlaisen elintason pidettyä yllä tuolle laumalle. Pahoittelen mutta minun mielestäni olet hölmö kun synnytyskoneena suostut olemaan.

Vierailija
4/5 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät, ettei sama toistu jälleen? Vai annatko asioitten olla noin tai et tiedä itse, mitä tahdot. Monta lasta ainakin olet mennyt tekemään miehen kanssa.

Vierailija
5/5 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvasinkin, että haukut täältä saa.. Mies siis lähti, ei ole tullut takaisin. Mutta muutaman kerran tullut kotiimme, eikä meinannut millään lähteä. Lapsille en hänestä puhu pahaa. Pitäisikö minun siis ottaa mies takaisin, jos niin haluaa? Lasten lukumäärää en kadu. Pärjään hyvin heidän kanssaan. Itse asiassa elämä heidän kanssaan on ihanaa. Arki on helpompaa ilman miestä, joka ei ole läsnä ja ottaa kaljaa sohvalla maaten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yksi