Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen luokanope ja VIHAAN luokkani oppilaita

Vierailija
23.11.2011 |

Huoh, en jaksa heitä enää. Nuo kakarat ovat huonokäytöksisiä, uskomattoman tyhmiä ja ilkeitä. Ei jaksa edes yrittää todella opettaa heitä, toivoisin vain että olisivat joskus edes hiljaa. Toivottavasti saan heidät heivattua toiselle opettajalle ensi lukuvuodeksi, kevät pitäisi vielä kärvistellä. Voisitteko edes yrittää kasvattaa niitä räkänokkianne?

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
30.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos vastapuoli on kuin apina, myös aikuisten kesken?

Opettajilta olisi kiva kuulla, mitkä ovat ne välineet, joilla he saavat oppilaat käyttäytymään tai jos ei niin, missä vaiheessa oppilas heitetään koulusta pihalle? (näitäkin tapauksia on).

Vierailija
2/48 |
30.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei ole mikään provo. KYllähän se v...ttaa katsella epäkunnioittavia, toisiaan mäiskiviä ja nimitteleviä lapsosia päivästä toiseen. Sitten kun näille herrantertuille yrittää vähän opettaa edes alkeellisia käytöstapoja, niin johan tehdään opettajasta joku kantelu, kun se sanoi niin pahasti yhyy, että lapselle tuli itku...

Ja sit monet vanhemmat ajattelee, että open pitäis rakastaa luokan lapsia, voi jee. Rakastakaa vanhemmat nyt tarpeeksi niitä lapsianne ettei open tartte sitäkin tehdä teidän puolestanne. Rakastakaa nyt lomallakin oikein varastoon, että pystyisivät sitten lapset elokuussa istumaan normaalisti siellä pulpetissa eivätkä pura siellä traumojaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oot säälittävä. ite oot uras valinnu b i a t c h h h.

hanki elämä. opettajat ovat säälittäviä. luulevat olevansa jotain. et he voivat määräillä kaikkia. oon niiiiin onnellinen että en enää käy koulua. huhhu.

Vierailija
4/48 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ope... Mekin vihattiin niitä adhd poikia niin paljon, että siirrettiin lapsi toiseen kouluun.

Vierailija
5/48 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oot säälittävä. ite oot uras valinnu b i a t c h h h.

hanki elämä. opettajat ovat säälittäviä. luulevat olevansa jotain. et he voivat määräillä kaikkia. oon niiiiin onnellinen että en enää käy koulua. huhhu.

Sanoo Japi-Annicci, 13 vee.

Vierailija
6/48 |
10.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

valitettavasti opettajatkin ovat ihmisiä ja moni heistä päätynyt opettajaksi vähän sattumalta. Päälle lauma huonosti kasvatettuja, tympeitä vitosluokkalaisia ja vähäiset resurssit niin en ihmettele että opella palaa käämi.

Vierailija
7/48 |
23.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt näet heidät yhtenä massana. Toivottavasti et ole oman hiljaisen ja kiltin lapseni opettaja. Luokkansa on hulinaluokka.. lapseni kärsii öisin univaikeuksista. Ei varmasti ole vihaasi ansainnut.

Vierailija
8/48 |
23.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt näet heidät yhtenä massana. Toivottavasti et ole oman hiljaisen ja kiltin lapseni opettaja. Luokkansa on hulinaluokka.. lapseni kärsii öisin univaikeuksista. Ei varmasti ole vihaasi ansainnut.

Puhuin heistä tässä yhteydessä massana. Luokalla on kyllä muutamia (oikeasti vain muutamia, yhden käden sormi riittää liiankin hyvin heidän laskemiseensa) kilttejä ja fiksuja lapsia. Oikeastaan, ilman heitä pääni olisikin jo räjähtänyt. Heitä kykenee edes opettamaan. Sääli kuitenkin, että hekin varmasti kärsivät luokan ilmapiiristä, kun opella menee niin paljon voimia ja aikaa luokan yleiseen hallintaan.

ap

Vierailija
9/48 |
23.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka edes tällaisella anonyymilla palstalla? En haluaisi, että lasteni opettaja avautuisi täällä, jos on vähän väsynyt. Toivoisin, että hän menisi työnohjaukseen tai vaikka ttlääkärille aluksi.

Vierailija
10/48 |
23.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ollut sijaisena ongelmaluokissa ja sielläkin onnistui kurinpito, kun oli alusta asti selkeä linja.

Nyttemmin sain viran mukavalla alueella olevasta koulusta, ja nyt on kieltämättä helpompaa.

Vierailija
11/48 |
23.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunne on varmasti molemminpuoleinen.

Koulu-uraltani muistan kaikenlaisia tapauksia joista monet olivat ihan itse itselleen järjestäneet nämä vaikeat luokat: ala-asteen opettaja jolle osui lisääntymisputki siskoni koulu-uralle, tuloksena rauhaton, hallitsematon luokka koska oma ope kävi koulussa vain kääntymässä lasten välillä, ja sijaiset nyt olivat mitä olivat. Tai ne lukemattomat kympin tytöt jotka olivat tykänneet koulusta aikanaan, ja päätyneet opettajiksi koska eivät muuta keksineet.

Siellä sitten piipittivät luokan edessä. Ei mitään tajua äänenkäytöstä, ei hajuakaan karismasta, ei selvästikään edes alkuun ystävällistä yhteistyöasennetta.

Sitä saa mitä tilaa.

Vierailija
12/48 |
23.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka edes tällaisella anonyymilla palstalla? En haluaisi, että lasteni opettaja avautuisi täällä, jos on vähän väsynyt. Toivoisin, että hän menisi työnohjaukseen tai vaikka ttlääkärille aluksi.

No hohhoijaa, ei ole epäeettistä, kun ketään ei tässä ole mainittu. en tarvitse lääkäriä, oppilaani saattaisivatkin tarvita jotakin...

Niin ja nimi ei ole Päivi.

On vaan turhauttavaa, miten nykylapsilla ei ole käsitystä auktoriteetista, ei empatiakykyä, ei minkäänlaisia rajoja.

Vierailija
13/48 |
23.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulu-uraltani muistan kaikenlaisia tapauksia joista monet olivat ihan itse itselleen järjestäneet nämä vaikeat luokat: ala-asteen opettaja jolle osui lisääntymisputki siskoni koulu-uralle, tuloksena rauhaton, hallitsematon luokka koska oma ope kävi koulussa vain kääntymässä lasten välillä, ja sijaiset nyt olivat mitä olivat.

Vierailija
14/48 |
23.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinä et sitten ole käynyt töissä lastesi syntymän jälkeen vai mitä tarkoitat?

Vierailija
15/48 |
23.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunne on varmasti molemminpuoleinen.

Koulu-uraltani muistan kaikenlaisia tapauksia joista monet olivat ihan itse itselleen järjestäneet nämä vaikeat luokat: ala-asteen opettaja jolle osui lisääntymisputki siskoni koulu-uralle, tuloksena rauhaton, hallitsematon luokka koska oma ope kävi koulussa vain kääntymässä lasten välillä, ja sijaiset nyt olivat mitä olivat. Tai ne lukemattomat kympin tytöt jotka olivat tykänneet koulusta aikanaan, ja päätyneet opettajiksi koska eivät muuta keksineet.

Siellä sitten piipittivät luokan edessä. Ei mitään tajua äänenkäytöstä, ei hajuakaan karismasta, ei selvästikään edes alkuun ystävällistä yhteistyöasennetta.

Sitä saa mitä tilaa.

... mutta enpäs kuitenkaan. En todellakaan ole mikään pikkupiipero, en kympin tyttö, eikä todellakaan ole ensimmäinen luokkani, kamalin kyllä. olen nuorempana ollut monesti erityisluokissa sijaisena, ja sielläkin olen viihtynyt paremmin. Jos vanhemmat eivät ole kasvattaneet lapsiaan kunnioittamaan mitään tai ketään, niin ei siinä paljon karismat (hehhehee..) auta. Tervetulloo kokeilemaan oi karismapesäke.

ap

Vierailija
16/48 |
23.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan luokkani lapsia. Juuri tänään katselin luokkaani, kun he lauloivat koko koululle eräässä tapahtumassa. Jännitin lasten puolesta kamalasti ja sydämeni suli, kun lapsukaiseni lavalta poistuessaan hymyilivät minulle. Tsemppiä sinulle ap, toivottavasti tilanteesi paranee tavalla tai toisella!

Vierailija
17/48 |
23.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa erikoiselta, että koko luokka on tuollainen. Sinä olet varmasti nuori ja kokematon ope tai sitten tämän täytyy olla provo. En jaksa uskoa, että kukaan ammattitaitoinen opettaja kirjoittelisi tällaista.

Vierailija
18/48 |
23.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tällaseen jaksa edes kommentoida!! Mutta hei itsepähän olet ammattisi valinnut!! hahahhaa hajoo

Vierailija
19/48 |
23.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pk-ikäisten kanssa teen töitä (jo kauan) eikä mullekaan ole koskaan aiemmin sattunut tällaista ryhmää! Päivittäin mietin työpaikan ja/tai alan vaihtoa.

4-vuotiaat ei edes yritä pukea ite, kun "ei mun kotonakaan tarvii"... "mun äiti sanoo, ettei pk-tätejä tarvii kuunnella, teet vaan niinkuin susta itestä on hyvä..."

Siis oikeesti, kun osa vanhemmista täysin jättää velvollisuutensa vanhempina hoitamatta. Eihän vaippoja tarvii 3-vuotiaalta ottaa pois, kun "kyllä ne sen siellä pk:ssa oppii". Kun ei ne opi, jos ryhmässä on liian monta kädetöntä ja piloille lellittyä lasta. Nämä lapset tarvivat henkilökohtaista ohjausta koko ajan! Ovat tottuneet siihen myös kotona, koko ajan saa ja palvellaan! Hlökunnan aika ja energia kun ei oikeasti riitä! 7 kpl vaippa-kalleja on liikaa yhden hoitajan työrupeamaksi!

Täysin samaa mieltä, että vanhemmat ei opeta perussääntöjä, muiden huomioonottamista ja -kunnioittamista kotona vaan kaikki sysätään yhteiskunnalle. Hoitakaa vanhemmat vastuunne! Lapset ovat teidän ja teillä on vastuu heidän hoidostaan, yhteiskunta on tätä tukemassa (!) ei hoitamassa teidän puolestanne.

Vierailija
20/48 |
23.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa erikoiselta, että koko luokka on tuollainen. Sinä olet varmasti nuori ja kokematon ope tai sitten tämän täytyy olla provo. En jaksa uskoa, että kukaan ammattitaitoinen opettaja kirjoittelisi tällaista.

Kuten jo mainitsin, luokalla on muutamia hijaisia ja ujoja lapsia, mutta ovat niin kokonaiskuvassa aika näkymättömiä. Heihin kuitenkin keskityn eniten opetustilanteissa, sillä muut eivät kuitenkaan kuuntele/tee yhtään mitään. En ole kovin nuori, enkä kokematon. Olen ollut muissa luokissa, muissa kouluissa, eikä ole ollut mitään ongelmaa.

Tämä koulu sijaitsee pienellä paikkakunnalla, jossa kaikki tuntevat toisensa ja kakarat vitosluokkalaisia.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan viisi