Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten auttaisit tupakoivaa odottajaa?

Vierailija
23.11.2011 |

Ystäväni on raskaana, muttei pääse tupakasta eroon. Viikkoja on takana 15. Tiedän kyllä, että on jokaisen oma asia polttaako raskaana ja pahempiakin asioita maailmassa on, mutta silti tämä tuntuu jotenkin pahalta.

Kaverin mies siitä ensimmäisenä halusi kanssani jutella. Pyysin, että mies lopettaisi itse, muttei kuulemma pysty. Itse en polta ollenkaan. Tunnen, että jotain minun pitäisi tehdä, mutten tiedä miten. Kaverini loukkaantuu, jos alan syyllistää häntä :(

Auttakaa, mitä minä voisin tehdä?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
23.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakoinni lopettaminen on hankalaa oli sitten raskaana tai ei. todellinen halu lopettaa on avain onnistumiseen. uskon ettei kukaan halua tieten tahtien vahingoittaa lastaan, mutta kaikille lopettaminen ei ole helppoa, etenkään jos kumppani tupakoi. sinuna juttelisin asiallisesti ja syyllistämättä ystäväsi kanssa ja kyselisit hänen tuntemuksiaan. vähentäminenkin on parempi kuin ei mitään, jostain kuulin että jos tupakan määrä pysyy alle 5 / vrk niin hurjia ongelmia ei pitäisi tulla. tietysti täysi savuttomuus on parasta.

uskon että asia painaa ystävääsi. parhaiten varmasti autat tarjoamalla juttuseuraa ja "tupakattomia harrastuksia".

Vierailija
2/2 |
23.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun se ihmettelee miksi, toteat vain, että sinua stressasi ja hänen vahingoittamisensa helpotti oloasi. Näin hän ehkä tajuaa, mitä tekee. Tosin paljon suuremmassa ja tuhoavammassa mittakaavassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yhdeksän