Ihastuuko muut AIKUISET auktoriteetteihin???
Ihastun usein auktoriteetteihin! Sain viime vuonna opinnot loppuun ja opiskellessa ihastuin kovasti opettajaamme jota katsoessa unohdin usein kuunnella opetusta. Peruskoulussakin ihastuin opettajaan.
Nyt olen autokoulussa ja ihastunut taas opettajaani!! Mistä tämä voi johtua että auktoriteetit vetää niin puoleensa? Välillä alkuun katson että "ruma" tai muuten ei minun tyyliäni mutta ajan kanssa jotenkin ihastun syvästikkin.
Muita?? Mistäköhän johtuu :)
Kommentit (5)
Nainen haluaa aina paritella mieluiten alfa-uroksen kanssa.
Kyllä, useasti! Ja olen aikuinen, naimissa ja 1 lapsikin on. Toistuvasti. Olen yrittänyt järkeillä ja selittää tätä itselleni ja kai siihen on syynsä: puuttuva isä, joka oli alkoholisti. Koen, että olen jäänyt vaille jotain, ihailua tms. ja siksi yritän korvata sitä jotenkin. Minulla on tarve olla merkittävä näille ihastuksen kohteille. Joskus se onnistuu, joskus ei. Ja tietysti haluaisin, että he ihastuisivat myös minuun. Eräällä tasolla järjetöntä, ymmärrän sen. Ymmärrän senkin, että en koskaan saa sellaista perhe-elämää, mitä lapsuudessa oli monilla kavereilla ympärilläni, en saa sellaista isän ja tyttären suhdetta koskaan, en edes aikuisena.
Auktoriteetit vetää perseeseen. Siksi.
Eräs proffa yliopistolla on minusta mielettömän ärsyttävä eikä ulkonäöllisesti lainkaan tyyppiäni.
Silti siinä miehessä on jotakin tavattoman kuumaa!
Sama oli autokoulussa minullakin!
Oma puolisoni taas ei ole mitenkään auktoriteettinen. Ei asenteeltaan, ei työelämässä eikä muutenkaan. Meillä on aika tasa-arvoinen ja hyvä parisuhde.