Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mieltä olet siit että lesbopariskunnat saisivat tehdä lapsia keinohedelmöityksellä?

Vierailija
09.11.2005 |

Mun mielestä sitä ei pitäisi sallia koska se on epäreilua miespareja kohtaan. Ja varmasti miesparit voisi olla yhtä hyviä kasvattajia kuin naisparitkin.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
09.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli lapsettomuuteen on joku lääketieteellinen syy. En siis sallisi " tyhjiä" hoitoja. Rouvaparit voivat siis minun puolestani etsiä sen miespuolisen siittiönluovuttajan vaikka baarista tai uimahallista samaten kuin yksin äidiksi haluavat, ellei heillä sitten ole lääketieteellistä syytä siihen etteivät voi omin neuvoin raskaaksi hankkiutua. Ja miesparit ovat oma lukunsa. Eihän mies ole koskaan voinut raskaaksi hankkiutuakaan, typerää siis puhuakaan että miehen pitää saada sama oikeus kuin naisen. Hohhoijaa!

Vierailija
22/24 |
09.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Eli lapsettomuuteen on joku lääketieteellinen syy. En siis sallisi " tyhjiä" hoitoja. Rouvaparit voivat siis minun puolestani etsiä sen miespuolisen siittiönluovuttajan vaikka baarista tai uimahallista samaten kuin yksin äidiksi haluavat, ellei heillä sitten ole lääketieteellistä syytä siihen etteivät voi omin neuvoin raskaaksi hankkiutua. Ja miesparit ovat oma lukunsa. Eihän mies ole koskaan voinut raskaaksi hankkiutuakaan, typerää siis puhuakaan että miehen pitää saada sama oikeus kuin naisen. Hohhoijaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
09.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perheen isukki on hakenut vähän joulurahoja Väestöliiton miestenhuoneen kautta...

Joten lopeta hurskastelu.

Vierailija
24/24 |
09.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli ei missään nimessä lesbo ja homopareille. Kyllä täytyisi koko maalmassa joku raja vetää noihin hommiin. Mies ja nainen on tarkoitettu yhdessä tekemään lapsia, ei samaa sukupuolta olevat. Tehkööt lapsia, mutta keskenään...ei taida onnistua eikä niin ole tarkoitettukaan onnistua! Jos olet lesbo niin sitten olet lesbo mutta ei sotketa lapsia siihen.