Victorialla jättimaha
Iltasanomassa kuva Victoriasta ja sen perusteella laskettu aika kyllä jo tän vuoden puolella, tai sit odottaa kaksoisia. En osaa linkittää valitettavasti kuvaa tänne.
Kommentit (37)
Kyllä mulla on _paljon_ pienempi maha ja itselläni on maaliskuun eka päivä LA.
Eli ihan varmasti synnyttää kuukauden aiemmin
Niin mullakin on ollut aika paljon isompi maha. Mulla on eteenpäin kallistunut kohtu, niin joka kerralla ollut aika iso maha. Normaalipainoinen olen, BMI 20-21 ja normaalikokoisia lapsia, max 3.5 kg mulla. Kolme lasta siis olen synnyttänyt.
Kohdun asento on mulla tuon koon selittänyt.
Itselläni on paljon tuota isompi maha ja maaliskuun alussa laskettu aika. BMI ihan normi, olin ennen raskautta hoikka ja edelleenkin olen, kaikki "pulleus" on mahassa, ei reisissä eikä kyljissä. Eli kyllä voi Vickankin olla "jo noin iso" ja silti laskettu aika maaliskuussa.
Jokainen raskausmahakin on yksilöllinen, menkää spekuloimaan vaihteeks jotain muuta.
miten on sitten mahdollista, että minulla SF-mitta oli yläkäyrillä ja minulla on paljon pienempi maha?
Ja ihan hoikka olen ja BMI 20 raskauden alussa.
perillisen 10.12 Nobel-illallisilla, mun syntymäpäivänä.
Sairaalaan eivät ehdi, perillinen syntyy illallispöytään ja Ahtisaaren Mara toimii kätilönä.
Yksi normaalikokoinen vauva sieltä tuli, vaikka naapurit ei tiennyt raskaudesta mitään. Eli yksilöllistä on ;)
jos joku "syö itsensä läskiksi", kuten joku mainitsi, se läski kai kerääntyy käsiin, reisiin, jalkoihin, vatsaan jne., eikä vain pieneksi kummuksi vatsan kohdalle.
Siis onko hänellä 3-4 kuukautta aikaa synnytykseen. Tuollainen pieni vatsakumpu ja siitä vouhkataan, että jättimaha. En tajuaa. Kaunillta näyttää kyllä.
käyrillä tuolla mahalla tuon painoisena. Ei tuu helppo synnytys. Miten anorektikko on syönyt ittensä tuollaiseksi valaaksi raskausaikana, hyi helvata.
Oksettaa tuollaiset ihmiset.
MItenkään läski Victoria ei ole kenenkään muun kuin anorektikon mielestä. Vauvamaha näkyy kyllä mutta että iso... Itselläni on ollut sf-mitalla iso maha mutta ihmisten sanomina pieni ja pyöreä pallo. Esim. valokuvissa ei näy edestäpäin laisinkaan ja huomattavasti pienempi maha kuin esim. samaan aikaan odottavalla kaverillani. Tosi käytin myös aina ihonmyötäisiä vaatteita, ja sitähän Victoria ei tee. Victorian mahan todellista kokoa on vaikea arvioida, kun vaatteet ovat löysät. Selkeä maha löytyy niin kuin kai yleensä 20+-viikoilla.
Itse pidän selkeästi isomahaisena naista, jonka koko selkä oli taipunut takakenoon niin, että osa mahasta ja rinnoista sojotti kohti taivasta. Victorialla on vielä melkoisesti matkaa tuohon. Myös valokuvat tukevoittavat. En käsitä, miten aina jaksan hämmästyä tämän palstan kummallisista käsityksistä!
oli tuollainen maha tuossa vaiheessa, kun laskettu aikani oli 1. helmikuuta.
Jo pari viikkoa ennen joulua (eli tästä hetkestä 3 viikkoa eteenpäin) multa kysyttiin, että jokos on LA menny (siis ventovieraat kysy kaupassa).
Vatsani oli valtava ja olin itse normaalipainoinen. Vauva painoikin sit 5 kg.
Eli Victorin laskettu aika voi hyvin olla ihan helmikuun ekoina päivinä ja vatsa voi hyvinkin olla tuon kokoinen nyt.
Kaverilla oli lasettu aika tämän kuun 18 pvä ja olin jo elokuussa ihan varma että vauva syntyy kohta tai niitä on vähintäänki kaks. Voitte kuvitella minkä kokoinen se nyt on.
Ja ihan normaalipainoinen nainen kyseessä (tosin av:n luokituksella kuitekin läski).
Miksi kaikkien vauvamahojen pitäis olla "pieni".
kun odotin esikoistani, naapuritkaan eivät tienneet minun olevan raskaana, koska sitä ei ollenkaan huomannut. Viimeisessä raskaudessa olin todellakin aivan jättiläisvatsainen. Vauvat olivat syntyessään samankokoisia.
vaikka copy-pastella jutun osoite tänne:
http://www.iltasanomat.fi/kuninkaalliset/victorialla-on-jo-jattimaha/ar…