Hauska uuden vuoden juttu; saatiin kunnon naurut
Olttin viime vuoden vaihteessa tuttavien luona iltaa istumassa. Tuli siinä yhdelle jos toiselle uuden vuoden toivotuksia tekstiviestinä. Mullekin tuli yhdeltä likkakaverilta viesti; enää en muista mitä viestissä luki mutta se sama viesti tuli ainakin 11 kertaa. Ihmeteltiin siinä aikamme mistä on kyse kunnes keksin sen: puhelin on jäänyt rouvan selän alle ja aina kun mies työntää, painaa rouva "lähetä"-painiketta. Lopulta soitin kaverille, että ota puhelin pois selän alta. Vieläkin naurattaa XD
Kommentit (13)
että noin vähän työntöjä sai mieheltään :(
Ja näin huonoa juttua ei kait kukaan edes vaivaudu uskomaan? Tai että naurattais?
että noin vähän työntöjä sai mieheltään :( Ja näin huonoa juttua ei kait kukaan edes vaivaudu uskomaan? Tai että naurattais?
Eikä mua haittaa jos sua ei naurata. T. ap
Itse olen soittanut serkulleni, joka oli hommissa. Ja pukkasi sängyltä puhelimen lattialle, ja sepäs vastasikin. Hetken aikaa kuuntelin ja tuumasin että soittelempa myöhemmin uudelleen.
Olihan se serkkuni hieman nolona kun näki myöhemmin puhelimesta, että se olikin vastannut. Kyllähän näitä aina joskus sattuu.
että noin vähän työntöjä sai mieheltään :( Ja näin huonoa juttua ei kait kukaan edes vaivaudu uskomaan? Tai että naurattais?
Eikä mua haittaa jos sua ei naurata. T. ap
ei meitäkään haittaa, että teitä nauratti niin kovin, kun sä keksit, miksi noin monta tekstaria tulee... Hyvä mielikuvitus sulla, vai onko käynyt samoin?
ja paina lähetänäppäintä 11 kertaa. Voin kertoa ettei viesti mene kuin kerran perille.
Mutta ehkö rouvalla oli taitava mies. Ja osasi valita: Lähetä viesti uudelleen, valitse lähettäjä, lähetä.
Mä sain joskus puhelun miespuoliselta kaveriltani, ja sieltä kuului vain ähkinää, voihkinaa ja huohotusta. Kuuntelin hetken ja laitoin luurin kiinni. Soitin hänelle hetken päästä ja kysyin yrititkö soittaa, kun puhelimeni soi, mutta hän ei puhunut mitään... Hän kyseli peloissaan että eihän sieltä kuulunut mitään, hän kun oli vessassa ollut...
Itse olen soittanut serkulleni, joka oli hommissa. Ja pukkasi sängyltä puhelimen lattialle, ja sepäs vastasikin. Hetken aikaa kuuntelin ja tuumasin että soittelempa myöhemmin uudelleen. Olihan se serkkuni hieman nolona kun näki myöhemmin puhelimesta, että se olikin vastannut. Kyllähän näitä aina joskus sattuu.
Ehkä niillä on itellä paremmat vitsit, heh. Mutta ei haittaa, oman ilmastonsa pilaavat, eivät mun. T. ap
Mulla jäi tänää toinen lapanen kotiin, ja menin hissillä ylös ja hain sen, ja koko hissimatkan olin tukahtua nauruun, "että ihan yhellä lapasella ulos! Ihan hullua!" Ai kauheeta kun taas ruper naurattaa.
ja paina lähetänäppäintä 11 kertaa. Voin kertoa ettei viesti mene kuin kerran perille.
Mutta ehkö rouvalla oli taitava mies. Ja osasi valita: Lähetä viesti uudelleen, valitse lähettäjä, lähetä.
Mitääääh onko jollain Sony Erikson???? Miten voi olla??? huoh..ikä oli 12v?
Mulla jäi tänää toinen lapanen kotiin, ja menin hissillä ylös ja hain sen, ja koko hissimatkan olin tukahtua nauruun, "että ihan yhellä lapasella ulos! Ihan hullua!" Ai kauheeta kun taas ruper naurattaa.
kyllä ainaki mun puhelimella voi lähettää viestin samaan numeroon vaikka kuinka monta kertaa, yhdellä näppäinlyönnillä.
että kännykät väittävät monesti, että viestin lähettäminen epäonnistui. Sitten ihmiset yrittävät uudestaan ja uudestaan. Se niistä työnnöistä.
taisi olla kunnon wt-juhlat.