millä rv:lla käynnistit itse synnytyksesi?
Kommentit (7)
rv 37+ ja rv 39+
keinot: ananas, ikkunanpesu, sauna, nännihieronta ja syväkyykyt.
Toivottavasti tää oli vitsi!! Olihan!?!?
Ei synnytystä pysty käynnistämään millään konstilla, ellei se ole muutenkin käynnistymäisillään.. sit sitä ehkä voi edes auttaa ja auttaa sen etenemistä.. tosin tästäkään ei mitään 100% todisteita ole.. :O koska toisille ei mitkään konstit auta ja toisilla sattumalta käynnistyy just vaikka saunoessa.. :D
Mulle aiheutti light-limsat kauheita supistuksia koko raskauden ajan. En voinut juoda niitä yhtään, sillä supistukset käynnistyi niistä aina, ja kesti tunteja. Rv:lla 39+ ajattelin että kyllä se saa jo tulla, ja huitaisin 1,5l pullon sprite lightia ja supistukset käynnistyivät puolivälissä pulloa ja join pullon loppuun. Supistukset kesti siihen asti, kunnes vauva oli maailmassa.
Ei pysty itse käynnistää. Yhteensattumia nuo siivoukset, saunat ja sekstailut. Mutta ainahan voi yrittää :-)
pystyis ite käynnistää nii miks ne sit sairaalassa antaa lääkettä supistusten ja synnytyksen käynnistämiseen? :DD
kakkonen tasan rv 40 suursiivouksella, kolmonen tasan rv 40 sekstaillessa rajusti takaapäin ja tän nelosen ajattelin käynnistää jo rv 39, ettei satu nimi- ja synttäripäivä samalle päivälle. tapaa en ole vielä päättänyt.