ÄLÄ SANO oma lapseni
älä sano oma lapseni kun tarkoitat biolokista lastasi. Myös meidän adoptoidut lapset ovat OMIA
Kommentit (12)
Miksi bioogista lasta ei saisi sanoa omaksi lapseksi sillä perusteella että adoptoidutkin lapset ovat omia?
Kenen nämä ovat, jos eivät ole omiani?
Sitten sulla on varmaan atoptoitu.
Jatkossa siis sanon että ostan biologisille lapsilleni joululahjaksi sitä ja tätä enkä virhellisesti totea ostavani jotain omille lapsilleni koska tuo sanontatapa on varattu vain adoptoiduille lapsille.
Jatkossa siis sanon että ostan biologisille lapsilleni joululahjaksi sitä ja tätä enkä virhellisesti totea ostavani jotain omille lapsilleni koska tuo sanontatapa on varattu vain adoptoiduille lapsille.
Sitten sulla on varmaan atoptoitu.
Ei minun bioloGiset lapseni tee sinun adoptoiduista lapsistasi vähemmän sinun omiasi. Ellet sitten itse tee asiasta ongelmaa. Sinun lapsesi ovat sinun, ap, minun ovat minun, sen aikaa kun ovat.
Enemmän minua haittaa kun mammat puhuvat lapsista yksin ominaan, ikäänkuin isillä ei olisi lapsiin osaa eikä arpaa.
vaan heillä vain lainassa. Muistakaa se. :)
pikemminkin oma vs. vieras lapsi kun piolokinen vs. adobdoitu.
psykomamman "serkku". Kauhea ajatella, että lapsia eläisi noin oudosti ja aggressiivisesti ajattelevan ihmisen kanssa.
Huumorinakaan avaus ei ihan avaudu ...
mutta sano sinäkin ap! Siis omistasi :D
että sinä saat kyllä sanoa mutta muut eivät?