Mulle alkoi tulla ET-lehti jota en ole tilannut...
Kysyn nyt täältäkin kun en toiselta palstalta saanut vastauksia ja asia häiritsee.
Mulle nimittäin alkoi yhtäkkiä tulla ET-lehti jota en ole tosiaankaan tilannut, enkä edes koskaan lukenut. Käväisin lehden sivuilla ja totta tosiaan, kestotilaus alkanut 1.11!
Ainoa mahdollinen selitys on mun mielestää se että joku on tilannut tuon mulle ihan vain kiusaa tehdäkseen? Ja todennäköisesti olisi kyse mieheni exästä joka tuntuu olevan katkerista katkerin ihminen maan päällä ja häiriköinyt ennenkin monella tapaa.
Heti kun tuon huomasin sunnuntaina, laitoin lehden sivuilla ilmoituksen asiasta ja peruin lehden tilauksen. Pyysin myös selvittämään, mikäli mahdollista, mistä voi olla kyse ja sanoin etten ole itse tilausta tehnyt. Ei ole kuulunut vielä mitään vastausta, yritin soittaa asiakaspalveluun mutta linjat ovat aina vaan varatut. Lehti näkyy edelleen mulla tilattuna nettisivuilla.
Kommentit (9)
Eikö niihin tarvita salasanat tai -tunnukset?
Ei ole kukaan sukulainen tilannut enkä mä todellakaan edes kuulu lehden kohderyhmään, olen kymmeniä vuosia liian nuori :D ei todellakaan mun lehteni.
Tilaustietoihin pääsin ihan normaalisti, laittamalla asiakasnumeron ja tilausnumeron.
Vai miten sait ne?
, laittamalla asiakasnumeron ja tilausnumeron.
Jos tiedot ovat lehden nimilapussa niin miettikää mitä kaikkea joku hihhuli voi saada aikaiseksi kun tonkii vähän lehtiroskista.
Silloin vastaavat heti.
Asiakaspalvelusta osataan kertoa tilauksen maksaja. Ja jos et ole itse nimiisi tilausta tehnyt, perut sen.
Olivatkohan henkilötietosi nettiin vuotaneella 16.000 suomalaisen listalla..?
tiedot ovat lehden takakannessa mutta lehdet eivät mene mihinkään yleisiin keräyslaatikoihin joten tuo ei nyt ole selityksenä.
Asiakaspalvelu on auki vain päivisin :(
Sen tietovuotolistan silloin tarkistin eikä siellä ollut mun tietojani.
En tarkoittanut sinun tapaustasi.
Joku on vain tilannut lehden nimelläsi. Siihen tarvitaan ainoastaan lehden saajan nimi ja osoite. Laskuhan tulee myöhemmin. Kuka tahansa voi tilata vaikka kymmenelle naapurilleen kymmeniä lehtiä. Sen kun täyttelee kuponkeja.
Mutta se on aika paha jos lehden takakannen nimilapussa tosiaankin on tarvittavat tiedot niin, että pääsee lehden tilauskantaan/ omiin tietoihinsa.
Todella helppoa jos haluaa tehdä kiusaa ihmisille. Siitä vain roskiksen lehtilaatikolle.
tiedot ovat lehden takakannessa mutta lehdet eivät mene mihinkään yleisiin keräyslaatikoihin joten tuo ei nyt ole selityksenä.
Asiakaspalvelu on auki vain päivisin :(
Sen tietovuotolistan silloin tarkistin eikä siellä ollut mun tietojani.
Nyt pääsin läpi puhelinpalveluun ja tosiaan kupongilla on tilaus tehty, mun nimellä ja osoitetiedoilla... huhheijaa.
tilaamatta. Ilmeisesti kyseessä oli joku alihankkijan lehtimyyjä, joka provikoiden toivossa tehtaili tilauksia. Lehtitalosta nääs kerrottiin, että en ollut ainoa, jolle näin oli käynyt.
Jos joku sukulainen oli sen tilannu.