Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

SINULLE sattuneet kolhut?

Vierailija
23.11.2011 |

mä oon elämäni aikana kolhinu itteäni aika paljonkin enkä kaikkea varmasti edes muista, mutta kaikkea on sattunut, lapsena onnistuin kaatumaan videon päälle ja kulma huulesta läpi, olen saanut aivotärähdyksen lyötyäni pääni, käsi ja isovarvas on murtunut, ja semmoinen paksu pultti joka oli laudassa kiinni upposi reiteeni, auto on tönäissyt pari kertaa kun olen ollut pyöräilemässä, olen saanut pahan haavan peukkuuni linkkuveitsestä ja noi siis lapsena tapahtuneita.

aikuisena onkin ollut sitten rauhaisampaa, kerran on mennyt auto lunastukseen josta sain kipeän niskan, ja raskas keittiöveitsi tipahti käsille just pari päivää sit. oiskohan ne siinä....

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
23.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole pahemmin koheltanut... Olen suht rauhallinen liikeissäni, joten harvoin lyön itseäni mihinkään...kissamainen motoriikka...!? Lapsena lempiharrastus oli puissa kiipeily, muttei onneksi pahemmin käynyt, vaikka pari kertaa putosinkin alemmilta oksilta. Muistan miten ihanaa oli kiivetä koivun latvaan ja keinua siellä....!

Vierailija
2/3 |
23.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikuisena murtunut pikkuvarvas ja kaksi autokolaria, joista ei kuitenkaan turvavyön jättämää kipeää kohtaa pahempaa vaikka molemmissa meni auto lunastuskuntoon. Kaksi kertaa nilkka nyrjähtänyt TOSI pahasti. Ranne p*skana mutta se on työperäistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
23.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muita koheltaneita?