Mikä on pitkähihainen t-paita? Itse pidän
t-paitana lyhythihaista paitaa mitä pidetään pitkähihaisen paidan alla.
t. Neljän lapsen 38-v äiti
Kommentit (22)
on paita. Lyhythihainen tai pitkähihainen, sillä ei ole merkitystä. Tarkista mamma kulta faktasi ennen kuin tulet ihmettelemään foorumeille :)
Totta helvetissä t-paita on paita. Mistä lähtien t-paita on ollut pitkähihainen?
Minusta t-paita on lyhythihainen pitkähihaisen alla pidettävä ja se pitkähihainen on pusero.
t. ap
on paita. Lyhythihainen tai pitkähihainen, sillä ei ole merkitystä. Tarkista mamma kulta faktasi ennen kuin tulet ihmettelemään foorumeille :)
Totta helvetissä t-paita on paita. Mistä lähtien t-paita on ollut pitkähihainen? Minusta t-paita on lyhythihainen pitkähihaisen alla pidettävä ja se pitkähihainen on pusero. t. ap
t-paita on lyhythihainen, mutta ilmeisesti jotkut käyttävät trikoisista, ohuista paidoista nimitystä pitkähihainen t-paita.... :)
Mutta fakta on se, että t-paitoja on sekä lyhyt- että pitkähihaisia. Eli pitkähihainen t-paita on samanlainen kun se lyhythihainenkin tapaus, mutta pitkillä hihoilla. T-paidan nimi tulee (ainakin joidenkin teorioiden mukaan) siitä vaatteen muodosta (T) ei siitä, onko siinä pitkät vai lyhyet hihat.
Historiallisesti t-paidassa on ollut alkujaan lyhyet hihat. Siis silloin, kun se oli vain alusvaate. Mutta pitkähihaisia t-paitoja on ollut kyllä jo vuosikausia laajalti saatavilla. Wikipedia esittää, että pitkähihaiset t-paidat tulivat suosioon 70-luvulla, ohuempana vaihtoehtona paksuille college-paidoille.
Toivottavasti vastaus oli tyhjentävä.
Olen vasta viime vuosina törmännyt mainoksissa näihin pitkähihaisiin t-paitohin.
Missäköhän tynnyrissä aloittaja elää?
t-paita on lyhythihainen, mutta ilmeisesti jotkut käyttävät trikoisista, ohuista paidoista nimitystä pitkähihainen t-paita.... :)
Ei trikoisista, ohuista pitkähihaisista käytetä nimitystä T-paita. Vaan pitkähihaisista t-paidoista käytetään nimeä t-paita. Ovat samanlaisia kuin lyhythihaiset t-paidat, mutta niissä on pitkät hihat.
En tiedä miten jossain metsässä tai kuusessa vaatekappaleita nimitetään, mutta ainakin ihmisten ilmoilla t-paita tarkoittaa t-paitaa, oli siinä sitten pitkät tai lyhyet hihat!
kyllä, mitä pitkähihaisella t-paidalla tarkoitetaan, mutta en itse käytä sitä sanaa. Mulle semmoinen pitkähihainen t-paita on trikoopaita. T-paidassa on musta lähtökohtaisesti lyhyet hihat.
T-paita on aina trikoosta valmistettu vaate.
T-paita = lyhythihainen t-paita
Pitkähihainen t-paita = pitkähihainen t-paita
Ja kyllä, se T kuvaa mulle paidan mallia, teessä voi olla lyhemmät tai pidemmät teenviivat. Toisaalta ilmaisu "t-paita" kertoo mulle myös materiaalin, jotain venyvää trikoota se on, oli hiha lyhyt tai pitkä.
taas trikoopaidan sellaiseksi venyvästä materiaalista tehdyksi paidaksi. Ja t-paidan taas t-paitakankaasta (sellaisesta tavallisesta, tiedättehän) tehdyksi paidaksi. Pitkillä tai lyhyillä hihoilla, sama se.
jotain venyvää trikoota se on, oli hiha lyhyt tai pitkä.
eihän t-paitakangas veny! Tai no ehkä vähän enemmän kuin farkku tai villakangas, mutta ei se mitään joustoneulosta tai spandeksia ole :D
jotain venyvää trikoota se on, oli hiha lyhyt tai pitkä.
eihän t-paitakangas veny! Tai no ehkä vähän enemmän kuin farkku tai villakangas, mutta ei se mitään joustoneulosta tai spandeksia ole :D
Venyy. VENYY!! Selkeesti enemmän venyy kuin pelti, tiili, kivi tai porkkana.
Uskotaan, vaikken ole koskaan kokeillut porkkanan venymiskykyä! :D Mutta siis joku "vaarinpaita", siis sellainen jossa on kaula-aukossa nappilista ja sitten se on ehkä sellaisesta joustoneuloksesta tehty, niin se venyy enempi. Ja ei ole t-paita. Toisin kun t-paidat. Jotka ovat.
pitkähihainen t-paita on paita ohuesta puuvillasta missä on nyt vaan pitkät hihat. HYI MIKÄ HAJU!
Uskotaan, vaikken ole koskaan kokeillut porkkanan venymiskykyä! :D Mutta siis joku "vaarinpaita", siis sellainen jossa on kaula-aukossa nappilista ja sitten se on ehkä sellaisesta joustoneuloksesta tehty, niin se venyy enempi. Ja ei ole t-paita. Toisin kun t-paidat. Jotka ovat.
Purukumikin venyy, ja kuminauha, mut ei nekään ole t-paitoja.
pitkähihainen t-paita on paita ohuesta puuvillasta missä on nyt vaan pitkät hihat. HYI MIKÄ HAJU!
Varmaan toi haisee, jolla on vaarin paita. Vaari ei ehkä oo muistanut pestä sitä.
Varmaan toi haisee, jolla on vaarin paita. Vaari ei ehkä oo muistanut pestä sitä.
Vaari on ollut vainaa jo vuodesta -92. Onko se nyt kumma jos vähän tuoksahtaa tässä vaiheessa??!
Esim. lapsella mä kutsun kaikkia kauluksettomia lyhythihaisia trikoopaitoja t-paidoiksi. Täysin samasta kankaasta (jopa ehkä sama kuosi) valmistettu pitkähihainen paita on sitten vaan paita, tai vaikka trikoopaita, mutta ei tasan pitkähihainen t-paita. Se lyhythihaisuus on t-paituuden syvin olemus! Olette kerettiläisiä te pitkähihateepaitalaiset hyihyi hävetkää!!!
on paita. Lyhythihainen tai pitkähihainen, sillä ei ole merkitystä.
Tarkista mamma kulta faktasi ennen kuin tulet ihmettelemään foorumeille :)