Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huh! Joulu - se kaikki hössötys oikeasti alkaa ihan kohta!

Vierailija
05.10.2011 |

Siis miten mä en ole tajunnutkaan, että joulukuuhun on enää 2 kk! Kohta ilmestyy taas joulukalentereita kauppoihin ja kuvastoihin... Niin ja ne ihanat kirkkaat ulkovalot...

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en voi sietää joulua ja vain lasten takia edes näen vaivaa sen eteen.

Ei prkl. Kauhulla ajattelen tavallisten ruokaostosten tekoa joulukuussa. Kauhea ryysis ja tyypit tappelevat siitä viimeisestä lahjanarurullasta ihan kuin elämä olisi siitä kiinni. Kaikki ne jouluharpäkkeet ja laulut...ne ajavat minut itsemurhan partaalle.

Vierailija
2/13 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta johtuu pelkästään päivätyön määrästä ja siitä ettei jaksaisi enää miettiä jouluvalmisteluja yhtään.

Pidän kyllä joulusta ja joulutunnelmasta. Mieluiten suksisin umpihankea sähköttömään korpimökkiin ja viettäisin viikon siellä, parin kirjan ja punkun voimilla. Saisi ulkona tuiskuttaa ja tuivertaa, mutta sisällä olisi mukavan lämpöistä ja rauhaisaa takan ja kamiinan vieressä.

Mjaa. Ehkä toteutankin tämän joskus. Sitten varmaan kun lapset eivät enää joulupukin tuloa odota.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastasin, että ei todellakaan...

Vierailija
4/13 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

puolet lahjoista jo hankittuna ...

Vierailija
5/13 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miten mä en ole tajunnutkaan, että joulukuuhun on enää 2 kk! Kohta ilmestyy taas joulukalentereita kauppoihin ja kuvastoihin... Niin ja ne ihanat kirkkaat ulkovalot...

Tänään näin lidlissä joulukalentereita ja -suklaita, Cittarissa jouluvaloja.

Vierailija
6/13 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ma rakastan joulua ja etenkin sen odotusta.

Vierailija
7/13 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ihanaa aikaa!! Mä teen joulusta mahdollisimman kiireettömän, niin ei ole sitä stressiä. Aloitan hyvissä ajoin kaikki hankinnat. Joulukuussa käydään ruokakaupassa ainoastaan illasta, silloin ei ole kauheita ruuhkia tai sitten ihan aikaisin aamusta. Jouluruuhkista en tykkää minäkään. Tuo mökillä olo kiehtoo mua ihan kauheesti kanssa, olis ihanaa viettää rauhassa joulua. Nauttia siitä kiireettömyydestä, vaikka ei mulla nykyäänkään ole joulukiireitä. Mutta jokainen tykkää eri jutuista ja nauttii eri asioista.

Vierailija
8/13 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo aloittanut. Kaikki ajoissa hyvin suunniteltuna ja ajoitus kaikkeen kivaan tekemiseen ja valmistautuminen jouluun.

Olen valmis kun muut vasta heräävät että muutama päivä aikaa ja kaikki tekemättä ja hankkimatta.

Vierailija
9/13 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän asti olen melkeinpä inhonnut sitä, tai ainakin viimeiset n. 20v.

Vanhempani erosi kun olin 12v. ja siitä lähtien joulut on aina olleet ravaamista toisen vanhemman luota toisen luokse. Lapsena he vielä kuskasivat minua, mutta vanhempana olen joutunut kulkemaan junilla ja busseilla ja millä milloinkin. Hirveetä kamojen raahaamista, aikataulujen sovittelua jne. Lapseni on kohta 10v. eli lahjojakin on saanut raahata ympäri kyliä jotta lapsi saa ne samaan aikaan muidenkin kanssa. Viime jouluna tosin annoin ne jo aattoaamuna ennen paikasta toiseen -siirtymishärdelliä. Isälläni uusi vaimo ja sillä kaksi lasta, eli kun ollaan kaikki lapset ja lastenlapset siellä samaan aikaan niin siinä on jo menoa ja melskettä niin paljon että hermoon ottaa. Mutta lapsenihan takia minä olen tähän alistunut.

Mutta tänä jouluna lähdemme lapseni kanssa kylpylään jouluksi kahdestaan, ilman stressiä. Ja ensi jouluna minulla onkin jo oma auto jolla sitten helppo siirtyä paikasta toiseen ja yöksi kotiin omaan rauhaan.

Olipas sekavaa mutta olen oikeasti todella onnellinen, että tämä joulustressi loppuu ainakin julkisilla paikasta toiseen kulkemisten osalta :)

Vierailija
10/13 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

myynnissä ja citarissa joulukalenterit ja lasten joulumyyntiin tarkoitetut lelut laitettu jo esille heti 1.10.

Vierailija
11/13 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi hienoa, että saat nyt nauttia joulusta!! :) Ei se joulu ole oikeesti sitä, että tarttee koko aika juosta paikasta toiseen, kyllä siinä katoaa se joulufiilis. Ymmärrän myös sen, että vanhempasi halusivat nähdä jouluaattona. Mutta ei siinä kyllä nauttia pysty... Nauttikaa te tämän vuoden joulusta!

Vierailija
12/13 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän sitä ite selailin ennenkun lapset sen ottaa itsellleen.. Ihan hauska niitä on selailla!

Vierailija
13/13 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän sitä ite selailin ennenkun lapset sen ottaa itsellleen.. Ihan hauska niitä on selailla!

Mä heitin sen suorinta tietä roskiin. En todellakaan jaksa kuunnella sitä vinkumista, kun jokainen lelu olis niiiiin kiva ja haluttaisiin lähes tulkoon kaikki, mitä kuvastossa on.