No kertokaas nyt mitä järkevää ja toimivaa olette
minkään asian eteen oikeasti tehneet. Ja nyt ei haeta anonyymia besserwisseröintiä palstalla vaan oikeita tekoja, joilla saattaisi olla hyödyllisiä seurauksia!
Kommentit (8)
Mutta toimin vajaa 10 vuotta imetystukihenkilönä.
En ehkä suurta muutosta saanut maailmassa aikaan :), mutta tuossa taannoin ystävä oli törmännyt ihmiseen, joka kertoi imetyksensä "pelastuneen" minun ansiostani. Se lämmitti sydäntä, vaikkei varmasti ihan täysin totta ollutkaan :).
Auttanut ja ohjeistanut ja luonut ja ohjelmoinut.
tukiperheäiti (ja puoliso vastaavasti -isä!). Meillä on myös ollut kuusi vuotta kummilapsi Afrikassa, jatkuu siis edelleen.
toimii muuten moneen, mm. imuriin, pesukoneeseen, kengänpohjaan..
Eilen autoin yhden naisen liukasta ramppia alas, kun oltiin samaan suuntaan menossa.
En mitään ihmeellistä siis.
mutta omaan elämääni voin olla kohtalaisen tyytyväinen. Montakin asiaa olen saanut toimimaan hyvin, esimerkiksi kasvimaan.
Toimin partioliikkeessä, että lapset ja nuoret voivat harrastaa.
Olen ollut SPR:n lipaskerääjänä ja SPR:n ystävätoiminnan kautta tapasin yksinäisen mummon, jota käyn välillä moikkaamassa ja soittelen hänelle.
Lahjoitan vanhat vaatteet ja muut tarpeettomat tavarat tarvitseville.
Otan välillä kummilapseni hoitoon, että heidän vanhempansa pääsevät rentoutumaan.
Viikonloppuna olin omien vanhempieni uuden mökin rakennustalkoissa, ja järkkäämässä koululla myyjäisiä.
täällähän on muutama sydämeltään ihan fiksu mamma. Olen otettu. Omat tekoni on pientä vapaaehtoistyötä ja rahallista avustusta sekä kaiken hyvän toivomista ajatuksin ihmisille.
Ei tule mitään mieleen. Vain se, kun yritin korjata imurin letkua ilmastointiteipillä mutta se ei käy tähän, koska ei siis toiminut.
Kyllä anonyymi besserwisseröinti on nyt ainoa järkevä vastaus