Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kehtaatte linkittää fb:iin ketjuja av:lta?

Vierailija
22.11.2011 |

Itse en koskaan kehtaisi myöntää olevani av-mamma.

Sikäli huvittavaa, että pystyn aavistamaan kavereideni av-mammaroolit. "Ahaa, Kaisa käy palstalla, no se on just semmonen, joka vaahtoaa jostain vanhustenhoidosta." "Jassoo, Annakin palstailee. No siinäpä onkin espoolainen maailmanparasäiti on kotiäiti -mamma."

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"mamma 20vee", sinkku, ei lapsia. Tätä palstaa seuraa nääs monet muutkin kuin pullan-tai paskantuoksuiset kotiäidit.

Vierailija
2/7 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä linkkeinä kiertää joka päivä muutamat samat jutut. Matkitaan siis toisilta, vaikka ei itse olisi käynytkään täällä koskaan. Itse en ainakaan kehtaisi mitään omia kirjoituksiani täällä linkittää. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä tahansa voi linkittää fb:hen, jos ei linkitys ole liian yksipuolista (eli linkittäisi paljon tai pelkästään av:ta sinne). Jos linkittelee monipuolisesti niin ei ole ongelma, jos yksi muiden joukossa on av-linkki. Itse linkittelen jakamisen arvoiset jutut. En ole kyllä tainnut linkittää kuin ihan pari kertaa tähän mennessä.:) Enkä muuten luokittele itseäni av-mammaksi.

Vierailija
4/7 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä tahansa voi linkittää fb:hen, jos ei linkitys ole liian yksipuolista (eli linkittäisi paljon tai pelkästään av:ta sinne). Jos linkittelee monipuolisesti niin ei ole ongelma, jos yksi muiden joukossa on av-linkki. Itse linkittelen jakamisen arvoiset jutut. En ole kyllä tainnut linkittää kuin ihan pari kertaa tähän mennessä.:) Enkä muuten luokittele itseäni av-mammaksi.

Vierailija
5/7 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

:) Mutta suako ei haittaa, jos muut luokittelee sut av-mammaksi?

Tää spitaalisuus, mitä täällä palstalla av-mammailuksi kutsutaan, ei ole ainakaan minun tuttavapiirissäni levinnyt käsitteenä ulkomaailmaan.

Ja avoimesti olen joillekin tosielämän ihmisille paljastanut, kuinka hyvin tällä palstalla viihdyn.:)

Vierailija
6/7 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

:) Mutta suako ei haittaa, jos muut luokittelee sut av-mammaksi?

Tää spitaalisuus, mitä täällä palstalla av-mammailuksi kutsutaan, ei ole ainakaan minun tuttavapiirissäni levinnyt käsitteenä ulkomaailmaan.

Ja avoimesti olen joillekin tosielämän ihmisille paljastanut, kuinka hyvin tällä palstalla viihdyn.:)

Vierailija
7/7 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en koskaan kehtaisi myöntää olevani av-mamma.

Sikäli huvittavaa, että pystyn aavistamaan kavereideni av-mammaroolit. "Ahaa, Kaisa käy palstalla, no se on just semmonen, joka vaahtoaa jostain vanhustenhoidosta." "Jassoo, Annakin palstailee. No siinäpä onkin espoolainen maailmanparasäiti on kotiäiti -mamma."

linkkaa kyllä monet muutkin kuin palstan asukit. Tämä palsta on mielletty ihan yleiseksi trollauspalstaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän neljä