Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Just joo. Mies sitten keksi, kuinka säästetään

Vierailija
22.11.2011 |

Mies on saanut jonkun säästäväisyysherätyksen yhtäkkiä. Tohkeissaan selitti, kuinka pitää tänä jouluna toimia säästäväisesti joululahjoissa ja samaan syssyyn piti saarnan siitäkin, kuinka paljon ruokalaskussa voi säästää.

Ihan hyvä homma, mutta useamman vuoden ajan olen jo puhunut, että ei joululahjojen tarvis kovin monen kympin arvoisia olla ja kaupassa käydessä ostan kolmasosalla siitä hinnasta, minkä mies saa kulumaan.

En viittiny alkaa riitelemään, mutta pikkusen korpesi, kun tähän asti minun puheilleni ja tekemisilleni on lähinnä naureskeltu. On kuulemma hölmöä mm. mitata makaronit (minä keitän niukasti, mies aina puolet liikaa), laittaa yhden hengen annos jauhelihakastiketta pakastimeen ja syödä samaa ruokaa peräkkäisinä päivinä. Minä olen myös "nalkuttaja", kun sanon, ettei tarttis ostaa sipsejä tai kaljaa tai nuudeleita tai pussikeittoja tai jotain älytöntä beef jerkyä tai jotain mitätahansa herkkua hetken mielijohteesta.

Juups. Mutta tästä lähtien meillä nyt aletaan säästämään.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu tunne mutta mulla tosin oman äitini kanssa :D

Joskus asiat menee parhaiten "läpi" jos antaa toisen pitää niitä omia ideoinaan. Ärsyttävää toki mutta toimii.. tosin varmaan vielä pykälää enemmän nyppii, jos se on oma mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla