Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä johtuu ainainen sisäinen vilu?

Vierailija
22.11.2011 |

Siis nytkin saan vilunväristyksiä vaikka mulla on päällä alusvaatteet, sukkahousut, ylipolvensukat, pitkät housut, hihaton toppi, pitkähihainen t-paita, villatakki ja kaiken kruununa vielä fleecepeitto kiedottuna rintojen päältä :o

Lapsi kekkuloi t-paidassa ja pikkukalsareissa, ei valita kylmää.

Ja kai meillä ihan normaali sisälämpö on, ei ole mittaria niin en osaa niin sanoa muttei vedä tai muutakaan.

Kädet mulla on lämpimät, ennemminkin vartalo tuntuu kylmältä. Eikä nyt siis ole edes mikään poikkeustapaus vaan mun ihan jokailtainen asukokonaisuus ;)

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itseä on kanssa alkanut vanhemmiten palelemaan entistä enemmän.

Vierailija
2/14 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljain jaloin.. En tiedä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itseä on kanssa alkanut vanhemmiten palelemaan entistä enemmän.

Ja olen kyllä aina ollut tällainen vilukissa. Mutta hassua kun töissäkin ihmiset ovat t-paitasilleen ja minä haen villatakkia päälle :) ap

Vierailija
4/14 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tukka huonontunut ja iho kuivunut? Alhainen verenpaine. Silloin voi olla vikaa kilpirauhasessa.

Vierailija
5/14 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tukka huonontunut ja iho kuivunut? Alhainen verenpaine. Silloin voi olla vikaa kilpirauhasessa.

En tiedä verenpainettani, vuosi sitten työhöntulotarkistuksessa ei ollut mitään vikaa ainakaan. ap

Vierailija
6/14 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilpirauhanen

Ja kun tätä siis on ollut iät ja ajat, ei ole mikään nyt tän syksyn ongelma. ap

Vierailija
7/14 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa tosi tutulta. Kotona istun kerrospukeutuneena ja aina villahuopaan kääriytyneenä. Työpaikalla saatan kiskaista päällystakin niskaani töisä tehdessäni samaan aikaan kun muut huoneessa valittavat, että on hirmuisen kuuma, ja availevat ikkunoita.

En ole ajatellut asiaa sen kummemmin, hyväksynyt itseni vain vilukissana. Näin on aina ollut ja varmaan näin on aina oleva.

Villasukat rulettaa :)

Vierailija
8/14 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies naureskelee nykyään sille kun pidän melkein koko kesän kalsareita pitkien housujen alla. Toisaalta eipä nuo 25 asteen helteet haittaa kun silloin jättää kalsarit pois niin taas on sopivan lämpöistä. Ja villasukat on kanssa melkein ympäri vuoden käytössä.

Minulla on ainakin ollut aina tosi alhainen verenpaine. En tiedä vaikuttaako se. Minulla on myös ruoka-aine allergioita ja ehkä niilläkin on hieman osuutta asiaan ja tarkenen paremmin silloin kun maltan pitää diettini kurissa...

Toisaalta äitini oli aina vilukissa kunnes 60v tienoilla alkoi muuttua kuumakalleksi. Ja isäni muuttui 60 tietämillä kuumakallesta vilukissaksi. Eli toivoa on että josain vaiheessa itsekkin vielä tarkenis.

Vierailija
9/14 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen vastakkainen, oikea lämpöpatteri. Niin mua on itse asiassa joka ikinen poikaystävä/mies elämäni aikana mua nimittänyt toisistaan tietämättä ;D nytkin paljain jaloin ja toppi päällä. Ikkunakin on raollaan! :D

Vierailija
10/14 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kävin vuoden päivät säännöllisesti vyöhyketerapiassa. Takapuolikin on nykyään lämmin, vaikka selluliitin ei pitäisi lämmittää.

Rahaa paloi toista tonnia, mutta kiva se on, kun ei enää palele.

Vierailija
11/14 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paksut housut ja pitkähihainen paita ja villaneule päällä, mutta jalat on ihan pirun kylmät kun ei ole villasukkia.

Järki sanoo, että kun on alhainen verenpaine, niin sitä verta ei oikeen meinaa "riittää" raajoihin, mikä tietysti parin mutkan kautta kylmentää.

Vierailija
12/14 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

..lihakset pitävät lämpöä yllä ja veri kiertää kropassa tehokkaammin.

Vierailija
13/14 |
23.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

;)

Vierailija
14/14 |
23.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kanssa yksi vilukissa. Tuon jatkuvan palelemisen ja muiden oireiden takia tutkittiin kilpirauhanen, ja huomenna (tai siis tänään) menen lääkärille kuulemaan tulokset.

Paleleminen on tosiaan yksi kilpirauhasen vajaatoiminnan oire, ja vaikka sulla ei muita oireita olisikaan, niin kannattaa silti mennä lekurille tutkimaan. Tai ainakin kannattaa lukea netistä enemmän tuosta vajaatoiminasta, siinä kun voi olla todella monenlaisia oireita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yhdeksän