Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tutkimus: Nänninäpyt houkuttelevat vauvan imemään rintaa

Vierailija
22.11.2011 |

http://www.hs.fi/ulkomaat/Tutkimus%20Nänninäpyt%20houkuttelevat%20vauva…

Onko näin???

Itsellä ei ole nänninäpyn näppyä ja huonosti on imetykset menneet hyvästä yrityksestä huolimatta. Mitens muiden kokemukset?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ei ole, eikä imetys oikein onnistunut. Osittaisimetyksellä mentiin, mitä itse pidin onnistuneena, mutta imetyshörhöt on tietysti eri mieltä.

Vierailija
2/5 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

rintakumia, joten vauva ei pääse oikein kontaktiin mun nänninäppyjen kanssa.

Täysimetän ongelmitta, joten oon kai semmoinen imetyshörhö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman kokemukseni perusteella voisin uskoa ko. tutkimustuloksen pitävän paikkansa.

Vauva osasi heti ensi kerrasta alkaen syödä hyvin ja oikealla otteella eikä imetyksessä ole vieläkään (lapsi nyt 1v 2kk) tullut vastaan mitään ongelmia.

Jotain hyötyä sentään niistä rumista näpyistä!

Vierailija
4/5 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännältä ja jotenkin eläimelliseltä...no mulla on pienet nännipihat ja nännit, mutta kyllä niissä näppyjä on. Enpä ole tiennytkään ettei kaikilla ole näppyjä.

Esikoisen kanssa imetys takkuili, kun vauva oli unelias tapaus. Maito nousi vasta neljäntenä päivänä.

Kuopuksen kanssa alkoi hyvin ja jatkuu hyvin. Maito nousi kommantena päivänä ja vauva oli alusta asti terhakka imemään.

Vierailija
5/5 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että maito nousi minulla erittäin hyvin eli seuraavana päivänä sektiosta ja sitä tuli ihan valumalla, vaikka vauva oli ekat päivät teholla. Ei vain kelvannut. Sääli, maitoa olisi tullut vaikka kuinka.

2

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kahdeksan